13/5 TT Herselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

Er was een afspuitstand voorzien aan de achterkant van de voetbalkantine. Toch was ok, groot percentage offroad. Helaas zo vlak als een pizzabodem, maar herselt is nu eenmaal de ardennen niet. Toch geloof ik dat hier in de buurt wel wat klimmetjes te vinden zijn. Kent iemand de streek goed? De TT van averbode had toch heel wat klimmetjes aan te bieden, zelfde streek toch. Nu ja geen verwijt, het was in orde. Goed geamuseerd.
Davve
Mountainbiker

Post by Davve »

Was een leuk tochtje, maar ik had precies al wel de helft eens gedaan op de 1ste mei met de tt van tongerlo. Maar no prob hoor, toen was het droog en stoffig, nu was het nat en vettig. Alles heeft zijn charmes. Goede bevoorrading, en deftig bepijld. Cijfermateriaal: 41km avs 23.3

PS: Sommigen kennen de cola-dames precies al heel goed, er was ene bij dieje noemde ze suske en ze had al ne smile tot achter haar oren :lol:
Arez
Mountainbiker

Post by Arez »

Twas leuk en snel tochtje en bij deze is ook het iet of wat negatieve effect van alcoholbevattend bloed bewezen met nadruk op de recuperatie. Dan maar op karakter gereden :lol: Toch wel lekker op men plaats gezet door strikybart bij het snel optrekken :roll:

Twas mooi georganiseerd, het begin iets minder gevarieerd (iets teveel road) maar de bepeiling was wel meer dan perfect
Rapid
Mountainbiker

Post by Rapid »

De tocht gedaan met mijn nieuw fietske (TREK 8900). Voor de bevoorrading was het mooi om te rijden, geen slijk/geen stof. Maar na de bevoorrading was er meer dan genoeg slijk om mijne nieuwe bike eens lekker vuil te maken. :-?

Alleez, hij is "gedoopt" nu. :wink:
alain vandam
Mountainbiker

Post by alain vandam »

Ik sluit mij aan bij bovenstaande commentaren(goei organisatie ,goei bepijling,...)doch na 7 jaar dezelfde tocht te hebben gereden denk ik dat het tijd wordt om de BLOSO route is links laten te liggen en andere mooie oorden op te zoeken,keuze genoeg daar in de bossen van Averbode Testelt ,...
veel van de deelnemers van gisteren zijn het baggeren op de BLOSO route ook stilaan beu denk ik
toch goe geamuseerd gisteren met onze bende =D> =D> =D>
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Je mag in de merodebossen tegenwoordig al blij zijn dat je zo'n hoop door de bloso route mag sturen. Laat staan een alternatief parcours...
Post Reply