17/05/07 La Wissantaise (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

groten tetter wrote:Ergens een site gevonden dat start voor de 60/80/105 om 8.30 is.

Kan dit zijn?

Verloopt de inschrijving gunstig of moeten we er al een halfuur van tevoren zijn? Tis toch vroeg uit me nest zulle.

Zijn van plan om om 6.00 te vertrekken in Zedelgem.

U kee benieuwd oe dat iedereen der uit ziet int echt.

Tot donderdag.
Op de affiche staat toch wel 8.00. Vorig jaar was het toen ook een gezamenlijke start, maar tegen dat het zover is, is het al 10 minuten later en als je iets later vertrekt, zal het wel geen zo'n probleem zijn. Ik zou toch wel niet om 9.00 vertrekken, want dan zullen de bevoorradingen misschien al opgeruimd zijn.

Douches/emmers zijn er niet, de bevoorradingen waren vorig jaar wel zeer goed voorzien. Op de 80 kregen we halfweg zelfs een half stokbrood met kaas of hesp! (niet op de 60)

De inschrijving loopt relatief vlot. Gewoon kaartje invullen, betalen en wachten op de start. (koffie is voorzien - kosteloos overigens)

@rock rider: Hoe raar het ook klinkt, 't is aan onze kanten korter rijden via Brugge, dus geen verzameling in Rekkem.
En 't beloof inderdaad geen BBQ-weer te zijn. :cry:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Lichterveldenaere wrote:
@rock rider: Hoe raar het ook klinkt, 't is aan onze kanten korter rijden via Brugge, dus geen verzameling in Rekkem.
En 't beloof inderdaad geen BBQ-weer te zijn. :cry:
da klinkt zo raar nie zunne... :wink:
bramaldinho
Mountainbiker

Post by bramaldinho »

site is www.vtt5962.com (en niet www.5269.com zoals de link)

staat nie veel nieuws op te lezen, wel interessant voor andere tt's in de streek 59-62

cu dunderdag
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Voor degene die nog twijfelen , niet doen en zekers meegaan !
Vorige jaar ondanks de weersomtandigheden ons geweldig geamuseerd op dit schitterend parcour . Hopelijk is er zo'n geen ferme mist zodat we ook wat van die vergezichten kunnen genieten .

Tot donderdag ! =P~
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Is da nodig om nief freinblokken te monteren?
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik ga er in ieder geval meenemen hoor remblokskes want vorig jaar zijn er die op de groten toer volledig zonder zijn gevallen (meen ik nog te weten van de topic van vorig jaar)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Voor degene die over Brugge gaan (zoals ik),wij spreken ginder wel af zeker.
Ga proberen van tegen 7u30 daar te zijn.

Ik zal zorgen dat ik een binnenbandje extra meehebt want de laatste keer dat we daar geweest zijn met het forum : veel lekke banden!!!

Best op zoveel mogelijk nodig reservematriaal voorzien.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Weerbericht op 15/5 - 8.16 voor Wissant op donderdag: Couvert, bruines ou pluies. Averses éparses. Vertaling: nat... :evil: :evil: :evil:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Vanuit kortemark is het beste om over diksmuide te rijden en in middelkerke op den E40 te gaan. Van thuis is het net geen anderhalf uur rijden, dus rond 6u15 aanzetten.

@ Vtt: als ge om 7u30 in Brugge zijt zal het zeker 8u30 zijn voor je ginder ben. Vanuit brugge ist nog een dik uur rijden.

@ lichterveldenaere: voor welke afstand ga je?
kzou graag de 105 doen, mo kweet nie echt welk parcour ik moet verwachten.

:off:
Tis vooral voor mezelf, mo kwou het jullie nog eens meegeven.
Op de ring van Duinkerke staan er " 2" pispaalkes
Bij kilometerpaal 124.1 en bij paal 85.3.
Het kan goed om weten zijn. Als ze bij de gendarmerie de regel 10+1 gratis hanteren zal ik al gauw prijs hebben.
Z8rijder
Mountainbiker

Post by Z8rijder »

yip,
hebben al een chambre d'hôtes geboekt voor donderdagavond in de omgeving van Wissant.
ZUllen donderdagmorgen de rit rijden. De dames gaan mee... en 'snamiddags een gewoon toeristisch ritje... Kwestie van de flater van moederdag weer recht te zetten...
dus Wissant... hier we come !!!!
maar op 't gemak weie !!!!!
Zou het een ramp zijn als we pas om 9u.30 arriveren en de gezamenlijke start missen ??? Is het tijdstip echt dwingend ???
Post Reply