24 h van kester
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Ook net wakker na 24 uur, t was super, na vorig jaar kwam ons team met 2 ploegen, lange avond bikers 13 de ( nogthans geen trunten om te rijden) zegt volgens mij veel over de sterkte van de andere teams, wij 25 ste lange avond devils ( ook geen sukkelaars) Wat wel belangrijk is volgens mij, niemand leed matreriaalpech en niemand had viel echt zwaar. Wat toch enkele keren gebeurde. Toen ik de start zag hield ik mijn hart vast, t was precies een eindsprint in de tour de france. Waar ik voor vreesde gebeurde ook, na 500 meter iemand die serieus viel, Volgens wat ik hoorde 2 nekwervels geraakt, gelukkig was er niemand die hem verplaatste , de ongelukkige werd werd afgevoerd , volgens berichten maakt die man het naar omstandigheden, goed. Ik wens hem langs deze weg een spoedig herstel. Wat de organisatie betreft, WAAW. dikke pluim!!! T was echt super. Toen ik kennis maakte met het parcours ( opwarmingsronde ) was ik al trots dat ik nergens voetganger was en heelhuids aankwam. In de race zelf was het vaak doseren , maar ronde na ronde ging t beter. Parcourkennis is hier een groot voordeel. 1 ste keer in het doonker, amaai dat was billenknijpen, maar t ging, tot mijn laatste ronde voor de rust, wat vermoeid en misschien ook wat overmoedig nam ik een verkeerd spoor in de 1 st steile afdaling en ging overkop, na wat gefoefel om mijn fiets weer vertreksklaar te krijgen was t 500 meter verder weer prijs, een grote vrijgekomen boomwortel zorgde ervoor dat ik onderuit ging, conclusie 5 lichten op fiets, 1 op helm, niet goed, beter investeren in 1 groot licht ( volgend jaar zeker) .
. t was heel fijn om dit mee te maken, ik heb genoten, ook toffe sfeer tussen de rijders onderling en het gemoedelijke vond ik heel tof. Speciale dank aan de 2 bevallige jonge dames die mijn stramme ben heel vakkundig zacht kneden, die massage was zalig en nooit voorheen werd ik vertroetelt door 4 zachte vrouwenhanden ineens. De 'mannen' van t rode kruis had ik ook nodig , door hen kopn ik verder rijden met mijn verzwikte pols. Aan de tegenstanders : ik was degene die regelmatig ( teveel volgens mezelf) tegen jullie zei: u kan links / recht inhalen, wie meereed zal t wel weten wie ik was. kester tot volgend jaar. PROFICIAT aan STIJN: die reed de 24 uur op zijn eentje +- 180 km op dit parcours: doe t maar eens na. is er iemand met foto s? grtjs
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
pmore wrote:was ook van de partij met de Wolkens.
het was dik in orde ginder, supergoeie sfeer, prachtig parcours, geluk gehad met het weer en de ondergrond was eerste klas!!
kwa organisatie was ook niks op aan te merken.
Chapeau voor Stijn, ongelooflijk wat die gepresteerd heeft
jullie waren dus onze overburen. Super gereden gasten. Jullie reden enlk 5 ronden naeen, wij waren al blij om 1 'snelle' ronde te kunnen rijden.
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
yep dat waren wijfrawiwi wrote:pmore wrote:was ook van de partij met de Wolkens.
het was dik in orde ginder, supergoeie sfeer, prachtig parcours, geluk gehad met het weer en de ondergrond was eerste klas!!
kwa organisatie was ook niks op aan te merken.
Chapeau voor Stijn, ongelooflijk wat die gepresteerd heeft
jullie waren dus onze overburen. Super gereden gasten. Jullie reden enlk 5 ronden naeen, wij waren al blij om 1 'snelle' ronde te kunnen rijden.
mercikes voor het compliment! maar iedereen van elke groep heeft super gereden vinnek
alleen die van 124, daar heb ik ene betrapt op het afsnijden van het parcours, 1 km verder had ik hem al ingehaald, de sukkel
er is maar ene keer 5 rondes gereden door iemand van ons, maar anders was het vier voor wie het kon.
normaal reden we er drie maar ik had eens geprobeerd om 4 te rijden en dat lukte vrij goed, was wel zwaar aan het worden op het laatste van de 4de rondrit. had toen een gemiddelde rondetijd van 8min20 terwijl het bij drie rondes rond de 8 min hing.
dan hebben er nog twee van de groep telkens 4 gereden, vooral 's nachts, want dan waren we maar met 6 en was het beter om wat langer te rijden opdat de rest ietsje langer zou kunnen rusten.
uiteindelijk maar twee kere een half uurtje echt geslapen...
maar alé, het viel al bij al goed mee de vermoeidheid.
heb uiteindelijk mijn beste rondes zondagmorgend gereden.
toen deden we er maar twee na elkaar nie meer en gans op het laatste nog maar 1 ronde vollenbak
diene jonge kerel (met paardestaart) van jullie club is ook ne straffe precies, maar die reed voor de mannen naast jullie zeker?
- spillebeen
- Mountainbiker
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
ja man, voelde mij gisterennamiddag stukken beter dan nu!spillebeen wrote:Dag more , goed uitgerust van gisteren.
overal pijn jong, benen vallen wel mee, maar rug, zij enzo doen zeer.
heb keelpijn ook.
heb gisteren geslapen van 20u tot 23u in de zetel, dan naar bed en geknord tot 7u30 deze morgen. ben op het werk nu.
hoe ist met jou? nie ziek geworden? want ge waart aan het hoesten en proesten de zondagmiddag he.
ge hebt wel super goe gereden he maat amai, laat ze maar lachen met onze spillebeentjes
- spillebeen
- Mountainbiker
Post by spillebeen »
Ben weer dezelfde als der voor , ne ki goe geslapen in mijn bed in plaats van op da matraske .
Ben nie ziek geworden , recupereer goe.
Ik peins da ze allemaal jaloers zijn op ons spillebeentjes.

Ben nie ziek geworden , recupereer goe.
Ik peins da ze allemaal jaloers zijn op ons spillebeentjes.