VISA Chrono Challenge 2007 ?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Vond jij dit vorig jaar een leuk initiatief?

Ja
45
87%
Neen
7
13%

Total votes: 52

zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

chrono van Langdorp is ook zonder chip maar wel vrij nauwkeurig alleen sluit je met een chip meer valsspelers uit door op strategische plaatsen een "mat" te leggen .. =D>
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

zaskar72 wrote:chrono van Langdorp is ook zonder chip maar wel vrij nauwkeurig alleen sluit je met een chip meer valsspelers uit door op strategische plaatsen een "mat" te leggen .. =D>
Of daar nu een mat ligt, of een persoon staat om af te tekenen maakt niet zo veel verschil uit hoor. Ik vind de tijdsregistratie op de hagelandse steeds heel nauwkeurig.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

weet er iemand het parcour van de chrono in renigelst?
En na hoeveel kilometer de catsberg komt?

groeten
pieter
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

Oi piere!
Parcours: (tegen de klok indraaien)
Image
Grafiekske met bergskes:
Image

Hmm, net ff gekeken, da grafiekske klopt niet. De Catsberg moe je 2 keers doen! (waarvan 1e keer helemaar 2e keer ongeveer 2/3) Maar kdenk wel dat ie ongeveer na 25km komt.

Aha! dit lijkt beter te kloppen: http://www.wielerclubbergdal.be/besch_55.htm
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Heeft er iemand de volledige uitslag van reningelst?

Zou het dan mogelijk zijn deze door te mailen naar sintesibrother@hotmail.com

Ben uiteindelijk 8ste geworden maar zou graag weten wie er allemaal voor mij is.

Heb ook iemand zien staan die foto's stond te trekken, waar zouden deze te vinden zijn?
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

sintesibrother wrote:Heeft er iemand de volledige uitslag van reningelst?

Zou het dan mogelijk zijn deze door te mailen naar sintesibrother@hotmail.com

Ben uiteindelijk 8ste geworden maar zou graag weten wie er allemaal voor mij is.

Heb ook iemand zien staan die foto's stond te trekken, waar zouden deze te vinden zijn?
Heb jij een idee hoeveelste Stijn en ik (Wim) waren?
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

In wat voor tijd werd je 8ste sintesibrother?
Enorm afgezien, bij laatste klimmetjes, vooral achterkant van de rodeberg pfff :oops:
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Duboisbiking wrote:In wat voor tijd werd je 8ste sintesibrother?
Enorm afgezien, bij laatste klimmetjes, vooral achterkant van de rodeberg pfff :oops:
Mijn tijd op mijn polar sc200 2u22.
Vond zelf dat het overal supper goed bereidbaar was. Wel een paar toerrijders die me niet wilden voorbijlaten, alhoewel ik het zeer vriendelijk vroeg en dan zat er niets anders op dan hen gewoon voorbij te snoren é.
BikingBrecht
Mountainbiker

Uitslag chrono Reningelst

Post by BikingBrecht »

De uitslag van de chrono in Reningelst staat online:
http://www.wielerclubbergdal.be/mtb_visa_uitsl2007.htm

Bij mij was het gisteren mijn dag niet. De vermoeidheid van een drukke week is hiervoor de voornaamste oorzaak. Samen met een winderig en glibberig parcours was het voor mij dus afzien. Maar ik heb uitgereden.
Welliswaar in een veel te trage tijd van 3h30.
Maar soit, op naar de volgende chrono in Langdorp
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

Mijn tijd is 2u46 56.
Geen geweldige tijd, maar ik ben er best tevreden mee. (m'n computertje zegt gemiddelde 21.77/u, maar door de uitgebreide stops aan de bevoorrading, en een minuut wachten op m'n buddy sta ik veel lager op de lijst. Ik zeg niet dat de snelheid 21.77/u mogelijk zou geweest zijn voor de chrono met m'n huidige conditie, maar 19-20/u had ik wel gekund denk ik. (niet stoppen aan de bevoorrading, zelf zorgen voor eten/drank om het klopje dat ik tussen 2 bevoorradingen kreeg te verhelpen, wat beter eten smorgens...)
Dit was m'n eerste chrono, en ik heb er veel uit geleerd! (vanaf nu zweer ik water af voor lange ritten en wedstrijden!)

Ik ben in ieder geval zeer blij dat ik het toch heb gedaan, nu weet ik ongeveer waar ik sta, en aan welke punten ik nog moet werken.
Post Reply