13/5 TT Herselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fozzie
Mountainbiker

Post by Fozzie »

Tocht zou georganiseerd worden door wielerclub WTC Herselt. Ik vind echter geen info of mail adres op hun site.

Afwachten tot zondag dan maar.
Joe Katsjoe
Mountainbiker

Post by Joe Katsjoe »

Niemand enig idee welke richting dat er hier word gereden??
De laatste twee in de buurt (Tongerlo & Hulshout) deden een groot deel bloso Herselt.
En zal het hier opnieuw van da zijn??
Davve
Mountainbiker

Post by Davve »

count me in, het Schotens slijk van vandaag smaakt naar nog :lol:
Fozzie
Mountainbiker

Post by Fozzie »

Fozzie wrote:Tocht zou georganiseerd worden door wielerclub WTC Herselt. Ik vind echter geen info of mail adres op hun site.

Afwachten tot zondag dan maar.
Het was dan toch het Rode Kruis die deze tocht organiseerden. Het grootste deel ging via de Bloso-route. Organisatie in orde. Voor het eerst in weken wa slijk tegengekomen.

Met het fietske na ginder (en terug), 63km op den teller. Nog zjust nat geworden. Ma we hebben weeral kunnen rijden en zijn wee veilig en wel thuis bij het vrouwke geraakt.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Terug van deze pannekoek tocht maar zeker goed geamuseerd.
Alles tip top in orde =D>

Blijkbaar iemand in het kanaal gesukkeld #-o hopelijk alles in orde met bike en biker

OOk hier 68,5 op de teller en op het einde (van in scherpenheuvel) beginnen nat worden :evil:
mierlo6
Mountainbiker

Post by mierlo6 »

niks speciaals, snelle tocht, vlamme maar... laatste 10km toch wel wa vettig
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Gisteren heel den dag op den trouw van menne maat geweest en iets te veel jupkes getutterd en bij dieje eerste klim merkte ik al goe dat de beentjes nie mee wilden vandaag.
Heb dan het tempo maar laten zakken en op men gemak de 43 uitgereden.
Ferme tocht, goeie bepijling en de bevoorrading was ook in orde.
Eenige minpunt vond ik dat ijskoude water van de douches.

Haja aan die 3 pipo's op de mtb aan het St. Dimpna college in geel.
Als de stoplichten op rood staan telt dat ook voor ullie he.
Palmo
Mountainbiker

Post by Palmo »

ook da geweest en idd nog wa mouse gezien. da was lang geleden. voor de rest goe door gebuzzed, van thuis uit
66.5 kms - avg 23.9
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

tochtje gereden met de fozzie :-D en goe geamuseerd, wel een pannekoek maar toch ewa slijk gehad, na de bevoorrading ewa veel. ma we hebben toch alwe gereden he
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Met Dcore en Arez, ook wel gekend als Jan uit m'n klas en zijne broer, om kwart voor 10 ongeveer vertrokken voor de 23km. De manne ware naar eigen zegge nie echt in vorm dus hebbe we het maar rustig gehouden ;)

Na de 23km (wat er maar 21 waren op mijnen teller) heb ik de 43 er nog bijgelapt. Omdat de inschrijvingen al gesloten waren, heb ik niet veel bikers meer tegengekomen. Aan de bevoorrading, waar ik werd herkend met m'n tweede passage :P, ben ik een biker uit Blauberg achterna geschoten die "in zijnen hof" ook een tochtje kwam rijden.
Het tempo zat er stevig in en na uiteindelijk 61km (43 was dus ook korter) kwam ik lekker vuil maar tevreden over de prestatie trug aan den auto.

Den toer op zich was weinig speciaal. Heel wat mooie bosweggetjes met af en toe een flinke laag modder en asfaltwegen om deze aan elkaar te koppelen.

Organisatie was in orde. Goede bevoorrading, bepijling oke.
Een afspuitstand heb ik niet gevonden, allesinds toch niet in de buurt van de aankomst.

Een schoon tochtje op een mooie zondagmorgen met ideale bike-omstandigheden, what can you want more?? 8)

Grtz
Post Reply