Benelux Cup Ronse 12&13/05/07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
olike,xcluzivteam
Mountainbiker

Post by olike,xcluzivteam »

voor mij was het een toffe wedstrijd op 1 punt na!als we het bos bovenaan uitkwamen om zo verder te rijden naar het drassig gedeelte mankeerde een lint waar een poortje stond ipv het poortje door ben ik rechtdoor gereden.daar ben ik veel plaatsen kwijtgeraakt!ben uitendelijk mijn 52ste plaats gereden bij fun b :( zou de organisatie toch moeten gezien hebben!!!!!!
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

bikerke83 wrote:vergelijk dit eens met een beneluxcup in Nederland. Het was gewoon slecht. Geen voorzieningen voor teams, afspuitstand was geen afspuitstand waardig. Pijltes naar douches, parcours, bevoorrading allemaal niet te zien.

Waarom moet er een persvoorstelling zijn voor zo'n slechte organisatie. Ze hebben het voordeel dat het parcours mooi is.

Ben vandaag met Roan en Vincent Windmolders naar daar geweest. Roan won de wedstrijd bij de Fun B en vincent einidigde op een mooie 5de plaats. Goe gedaan manne.
Was Roan vorige week in Maasmechelen ook al niet eerste? Goed bezig precies. 5de plek is ook sterk voor Vincent. =D>
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

kan er iemand zeggen hoeveel de inkomprijs bedraagd,want ik vindt er niks van terug,ofwel heb ik nie goed gekeken #-o
thanks
racing
Mountainbiker

Post by racing »

Inkom is gratis :-D :-D :-D
nico denderleeuw
Mountainbiker

Post by nico denderleeuw »

Zijn er ergens fotos te zien. [-o<
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

ook meegedaan bij de fun b. (33ste)
parcours was wel leuk, alleen niet kunnen verkennen door meer dan een half uur te moeten zoeken en rondvragen waar het juist t doen was. [-X [-X
Vooral de start omhoog vond ik super.
Algemeen gezien konden er veel dingen beter en idd @ olike => kben daar ook voorbij da poortje gereden, wel maar ne meter of 5 maar toch..;plezant is anders...(het lint dat daar moest hangen was al kapot gereden #-o )
sylfke
Mountainbiker

Post by sylfke »

ik heb foto's genomen van fun klasse B en enkele van fun klasse A

ik probeer ze zo vlug mogelijk hier te plaatsen

greets

ps: heb ook een kort filmke van fun klasse B, ik zal het volgende week monteren
nico denderleeuw
Mountainbiker

Post by nico denderleeuw »

Koel een film 8) :-D :lol:
Gumball
Mountainbiker

Post by Gumball »

Voor mij is wedstrijd minder goed afgelopen. Op laatste drassige stuk, 1km voor de finish van het parkoers geschoven en tegen een boom beland! Gevolg DNF en breuk/barst in schouder. Was ergens rond plaats 40 aan het rondrijden.

Moet vriendelijke nederlander bedanken die me geholpen heeft en bike heeft meegenomen, want ik kon enkel nog mijn arm/schouder dragen. Thanks!
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

begint het straks om half drie? klopt dat? :oops:
Post Reply