centrum van Louise-Marie (is een dorpje naast Ronse, tegen het Muziekbos)s-works rider 336 wrote:Welk adres moet ik intikken in den GPS om de inschrijving/start te vinden in Ronse ? De flyer van de organisatie en ook den bond vind het niet nodig om enig adres te vermelden
Benelux Cup Ronse 12&13/05/07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- stevens racing
- Mountainbiker
Post by stevens racing »
Net terug van Ronse. Kben ergens 12 of 13de geworden bij de Fun A. Kben helemaal achteraan moeten starten maar de lange startklim zorgde ervoor dat ik goed kon opschuiven en kon aanpikken met de eerste 20.
In de spurt net geklopt geweest door Davy Foubert
(kben veel te laat uit het wiel gekomen maar das koers hé
)
Het was de hele wedstrijd schuiven op de vettige grond. Ik reed met michelin A/T. De meeste stukken waren te doen op de bike. Alleen die laatste klim in het bos juist voor de finish deed ik te voet.
Wat die technische strook betreft, tijdens de verkenning heb ik hem kunnen rijden (enkel het stuk naar beneden, het stuk terug omhoog was te voet
) Je kan de ondergrond daar vergelijken met bruine zeep
gewoon in het spoor naar beneden schuiven is de beste manier denk ik maar aangezien het vannacht nóg zal regenen zal die strook er morgen waarschijnlijk ook niet inzitten
ps: als je "studs" hebt voor in je schoenen=> gebruik ze
zelfs te voet is het soms moeilijk om je recht te houden
grtz
In de spurt net geklopt geweest door Davy Foubert
Het was de hele wedstrijd schuiven op de vettige grond. Ik reed met michelin A/T. De meeste stukken waren te doen op de bike. Alleen die laatste klim in het bos juist voor de finish deed ik te voet.
Wat die technische strook betreft, tijdens de verkenning heb ik hem kunnen rijden (enkel het stuk naar beneden, het stuk terug omhoog was te voet
ps: als je "studs" hebt voor in je schoenen=> gebruik ze
zelfs te voet is het soms moeilijk om je recht te houden
grtz
- nico denderleeuw
- Mountainbiker
Post by nico denderleeuw »
Ik heb ook mee gedaan bij de fun B ik heb daar ook moeten stappen.
Maar ik heb weer kunnen inhalen tijdens de afdaling.
Ik vond het tof met de start bergop.
GOED GEORGANISEERD!!!!!!
Maar ik heb weer kunnen inhalen tijdens de afdaling.
Ik vond het tof met de start bergop.
GOED GEORGANISEERD!!!!!!
Vandaag ook gereden bij de funklasse B.
Zoals al eerder vermeld heeft men het technische stuk vandaag niet gedaan. Verder in de bos ligt het inderdaad modderig maar ik ben daar toch vrij vlot doorgeraakt.
22ste plaats
evolution black shark mud is een heel goeie modderband, op de weg loopt die echter niet
Zoals al eerder vermeld heeft men het technische stuk vandaag niet gedaan. Verder in de bos ligt het inderdaad modderig maar ik ben daar toch vrij vlot doorgeraakt.
22ste plaats
evolution black shark mud is een heel goeie modderband, op de weg loopt die echter niet
- nico denderleeuw
- Mountainbiker
Post by nico denderleeuw »
De inschrijvingen waren wel moeilijk te vinden ja 
en meer tuinslangen mocht ook
Maar de rest was toch goed.
en meer tuinslangen mocht ook
Maar de rest was toch goed.
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
vergelijk dit eens met een beneluxcup in Nederland. Het was gewoon slecht. Geen voorzieningen voor teams, afspuitstand was geen afspuitstand waardig. Pijltes naar douches, parcours, bevoorrading allemaal niet te zien.
Waarom moet er een persvoorstelling zijn voor zo'n slechte organisatie. Ze hebben het voordeel dat het parcours mooi is.
Ben vandaag met Roan en Vincent Windmolders naar daar geweest. Roan won de wedstrijd bij de Fun B en vincent einidigde op een mooie 5de plaats. Goe gedaan manne.
Waarom moet er een persvoorstelling zijn voor zo'n slechte organisatie. Ze hebben het voordeel dat het parcours mooi is.
Ben vandaag met Roan en Vincent Windmolders naar daar geweest. Roan won de wedstrijd bij de Fun B en vincent einidigde op een mooie 5de plaats. Goe gedaan manne.