Maar ik woon in schoten dus ben nooit ver van huis
12/05 vtt Schoten
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- aresius
- Mountainbiker
Juist terug van dit tochtje, inclusief de rit van en naar huis ongeveer 65 km. Er zaten toffe stukjes in enkel spijtig van het slechte weer maar daar kan de organisatie niets aan doen.
Over het algemeen een leuk tochtje maar stelt niets voor tov Braine van vorige en Hockai van volgende week. Maar toch goed gelachen aan de bevoorrading.
Over het algemeen een leuk tochtje maar stelt niets voor tov Braine van vorige en Hockai van volgende week. Maar toch goed gelachen aan de bevoorrading.
- ! roeltje !
- Mountainbiker
Post by ! roeltje ! »
was schonen tocht maar toch wel vettig met soms technische stukken in.
de bevoorrading was ok.
alleen niet zo heel veel mensen gezien voor de veldtoertocht vandaag.
de bevoorrading was ok.
alleen niet zo heel veel mensen gezien voor de veldtoertocht vandaag.
- baggermanneke
- Mountainbiker
Post by baggermanneke »
ik ben ook geweest vondt het ook heel leuk .
ik heb een goed modderbad gehad
ik heb een goed modderbad gehad
Vandaag ook geweest en weer veel bijgeleerd. Na 8 km had mijn broer platte band, oke wieltje eruit, reserveband in de aanslag. Reserveband had een breed ventiel (autobandtype) en blijkbaar gaat dat niet door het gaatje van bontrager wielen. Daar stonden we dan se. Terug kapotte band erin en tijdelijk opgeblazen met gasbuskes. Dan maar op zoek gaan naar ne fietsenwinkel. En daar alles nog eens herhaalt
.
Was echt geen kat in de bos te bespeuren, wel jammer voor de organisatie. Leuke tocht en het nodige slijk om vlot te schuiven was aanwezig. Goed geamuseerd maar was wel blij dat we aankwamen want op het einde waren er wat veel grote zandwegen en asfalt bij.
Was echt geen kat in de bos te bespeuren, wel jammer voor de organisatie. Leuke tocht en het nodige slijk om vlot te schuiven was aanwezig. Goed geamuseerd maar was wel blij dat we aankwamen want op het einde waren er wat veel grote zandwegen en asfalt bij.
Hehe, stond dus aan de Kaddish, lol. Tja, beetje druk en niet effe naar kalender gekeken. Een paar kmkes extra dus om terug naar de Zeurt te rijden.
Mooie tocht en lekker zwaar met gietende regen en regen van de voorbije dagen.
Spijtig voor de organisatie, want ook met koersfiets is dit altijd de moeite.

Mooie tocht en lekker zwaar met gietende regen en regen van de voorbije dagen.
Spijtig voor de organisatie, want ook met koersfiets is dit altijd de moeite.