zeker!S k u l l wrote:Is het te doen met een Racing Ralph ?stilldro wrote:met de juiste banden lukt dit zeker.
Benelux Cup Ronse 12&13/05/07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- RACING ANIMAL
- Mountainbiker
- Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3
Post by RACING ANIMAL »
Met jimmy's kan je niet echt iets fout lopen zeker??
Als het is zoals ze zeggen zou het zondag voor ons weer gaan regenen.
Ik neem wat verschillende setjes mee. Ik zie wel wat past.
Die michelin dry 2 zal ik alvast mogen afdoen zeker??
See you there. Alleen zal het voor mijn zoontje zijn dat ik rijd.
Hij ligt met rota virus in ziekenhuis en zal er niet bij zijn om zijne papa toe te juichen.
Als het is zoals ze zeggen zou het zondag voor ons weer gaan regenen.
Ik neem wat verschillende setjes mee. Ik zie wel wat past.
Die michelin dry 2 zal ik alvast mogen afdoen zeker??
See you there. Alleen zal het voor mijn zoontje zijn dat ik rijd.
Hij ligt met rota virus in ziekenhuis en zal er niet bij zijn om zijne papa toe te juichen.
- Dirttracker
- Mountainbiker
Post by Dirttracker »
Hola de Kurry gaat ervoor ! Al gaan verkennen en al... doet dat daar goed en brengt ons nen beker mee 
héhé, Ronse is zo een beetje mijn tweede thuis, vandaarDirttracker wrote:Hola de Kurry gaat ervoor ! Al gaan verkennen en al... doet dat daar goed en brengt ons nen beker mee
en diene beker, yeah dream on
enne wat de banden betreft, gezien de regen vannacht en waarschijnlijk ook vandaag en (shit) morgen (ze geven 7 liter en 95% kans op regen ...), leg ik straks mijn oude vertrouwde Jimmy's op de baaik zunne, daar kun je inderdaad nooooooooooooooooooit mee missen !!!
ne copain is deze namiddag nog eens gaan verkennen en ... slik, hij gaf mij volgend commentaar over de telefoon: ge moogt gelijk welke band leggen, het is niet meer te doen ... blubber blubber blubber, het technische stuk deed iedereen volledig (!) te voet, je zakt een 5 cm in de modder en daaronder is het keiharde ondergond, gevolg: glijen glijen glijen ... zelfs die lange klim in het bos vlak voor de finish vormt nu al een probleem, weinigen geraken op de baaik boven
... en morgen geven ze nog regen ... den dezen hier zal hem dus niet inhouden op het feestje straks en zal morgen lekker uitslapen, 't zal voor nen andere keer zijn, toemme toch, gisteren was het een droom om er te rijden, maar allez 'k heb toch al dat gehad 
-
s-works rider 336
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9
Post by s-works rider 336 »
Welk adres moet ik intikken in den GPS om de inschrijving/start te vinden in Ronse ? De flyer van de organisatie en ook den bond vind het niet nodig om enig adres te vermelden