Is een Racing Ralph achteraan te doen ?
Benelux Cup Ronse 12&13/05/07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- olike,xcluzivteam
- Mountainbiker
volgens mij is het goe te doen met vaste vork.
Alles ligt redelijk platgereden nu al. Hopelijk geen overvloedige regen meer, anders wordt technische gedeelte bijna ondoenbaar, nu reed het nog redelijk vlot, met de juiste banden lukt dit zeker.
parcour is wel gedeeltelijk gewijzigd in vgl met vorig jaar, de extra lus wanneer men uit bos komt en deel over de weide rijdt (waar finish vorig jaar was) heeft men eruit gelaten. (waarschijnlijk geen toelating om weide opnieuw te gebruiken)
grtz
Alles ligt redelijk platgereden nu al. Hopelijk geen overvloedige regen meer, anders wordt technische gedeelte bijna ondoenbaar, nu reed het nog redelijk vlot, met de juiste banden lukt dit zeker.
parcour is wel gedeeltelijk gewijzigd in vgl met vorig jaar, de extra lus wanneer men uit bos komt en deel over de weide rijdt (waar finish vorig jaar was) heeft men eruit gelaten. (waarschijnlijk geen toelating om weide opnieuw te gebruiken)
grtz
zonet 4 rondekes gaan verkennen, alles mooi te doen, parcours ligt er tamelijk droog bij, enkel hier en daar wat modder, die meestal zelfs te omzeilen is ... is best wel een pittig parcours: start beneden op asfaltweg, knal omhoog, rechtsaf lange snelle stenige afdaling (vulle kamulle), dan singletrackske op het vlakke, dan rechtsaf licht omhoog op gravé singletrackske, kort links op vlakke asfaltweg, dan rechtsaf lastige klim op asfalt, linksaf gravébaantje en vervolgens technische sectie, heel leuk met korte keren en draaien op en neer, maar allemaal makkelijk te doen (soms oppassen dat je met je schouder niet hapert aan een boom) op het middenblad, vervolgens terug op asfalt, efkes naar beneden, dan rechtsaf terug lastige klim op de weg, boven linksaf en dan volgt het gemakkelijkste stuk van het parcours met vulle kamulle afdalingen op brede bospaden en wat klimwerk (dat wel in de kleren zal kruipen ...), dan kom je terug boven op dezelfde plaats (publiek kan ons hier 2 keer zien), rechtdoor op de weg tot aan café "Boekzitting" rechtsaf naar beneden en terug onze vulle kamulle lange snelle stenige afdaling enz ...
Dit parcours is zeker te doen met een hardtail en vaste vork, dit is hier geen Houffalize zunne!!!
Ik reed met Maxxis Larsen TT NoTubes op 1,9 bar, veel succes iedereen! Ik start zondag om 10u bij de Masters1 (probleemke is wel da'k zaterdagavond naar een feestje moet, ahum ...
)
Dit parcours is zeker te doen met een hardtail en vaste vork, dit is hier geen Houffalize zunne!!!
Ik reed met Maxxis Larsen TT NoTubes op 1,9 bar, veel succes iedereen! Ik start zondag om 10u bij de Masters1 (probleemke is wel da'k zaterdagavond naar een feestje moet, ahum ...