12/05/2007 Merelbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
edi
Mountainbiker

Post by edi »

Ben niet echt van de streek zal Merelbeke Gontrode of Bottelaere of munthe of zo zijn...

Soit we zien het morgen wel hoe vettig het ligt.
unitas
Mountainbiker

merelbeke

Post by unitas »

volledige parcoursinfo op

http://www.cyclobike.be/
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Met zo'n mooie parcoursbeschrijving ben ik helemaal overtuigd.Ik kom af voor de 110km.
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

grote plateau wrote:Met zo'n mooie parcoursbeschrijving ben ik helemaal overtuigd.Ik kom af voor de 110km.
idd een leuke parcoursbeschrijving =D> =D>
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Als ik zo zie gaat de tocht in omgekeerde richting dan vorig jaar. Dus eerst richting Lemberge, Bottelare naar de bevoorrading en terug keren langs de scheldeboorden. Dat maakt het misschien iets makkelijker met de vlakke terugweg, anderzijds zal de wind vol op kop blazen vrees ik in het terugrijden en dan kan het ook nog zwaar worden.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Vandaag de pijp aan maarten moeten geven na de 2de bevoorrading.
Een pad naar boven rijden dat herschapen was in een riviertje,dat onthoud ik van heel de rit.
Het vocht viel met bakken uit de lucht,en dat vond ik echt niet leuk meer.
Pijnscheut weer in men rechterknie.Ik had men andere schoenen aan en men rechtervond stond te veel naar binnen denk ik.
Petje af voor zij die de 110 toch uitgereden hebben.
IK had "maar" 85km.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ahoi,

nog rap even tijd voor een postje... Deze morgen samen
met Grote Plateau en Witje en met halve moed vertrokken
voor de 110 km.
Ik zat al van het begin niet goed en was het beu op de
eerste bevoorrading na 32 km. Dan maar tegen m'n bikers
gezegd dat ze alleen moesten verder rijden. Heb dan de route
gevolgd van de 60 km. Toen ik terug aan de aankomst was
had ik er 62 maar wou nog wat erbij. Uiteindelijk nog even de
25 km gereden zodat ik er nu 87 had.

Tja, zal m'n bikefriends maar hun commentaren over mij zelf
laten schrijven.. Grote Plateau weet je nu hoe je met kleur
moet schrijven ???

Ik wist van vorig jaar dat dit een mooie tt dus nu was dat zeker ook
zo.

Vele groetjes, see you..
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

Was een mooie rit, met de intentie vertrokken om de 110km te doen maar de moed zakte al in de schoenen bij aankomst 's morgens aan de start waar het al goed aan het gieten was. Ingeschreven dan voor de 90km met nog enkele andere herders.
Zoals hiervoor al geschreven staat was ik het ook beu aan de 2e bevoorrading na dat "riviertje" en heb ik samen met herder Joeri ook ingekort. Toch nog 70km op de teller en nat tot op't vel ondanks windstopper extra mouwtjes, schoenovertrekken....
Een helse tocht met zeer goeie bevoorradingen, spijtig voor de organisatie met dit weer. Was wel echt flandrienweer é
Greetz,
Herder Vincent
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Frog 075 wrote:Was een mooie rit, met de intentie vertrokken om de 110km te doen maar de moed zakte al in de schoenen bij aankomst 's morgens aan de start waar het al goed aan het gieten was. Ingeschreven dan voor de 90km met nog enkele andere herders.
Zoals hiervoor al geschreven staat was ik het ook beu aan de 2e bevoorrading na dat "riviertje" en heb ik samen met herder Joeri ook ingekort. Toch nog 70km op de teller en nat tot op't vel ondanks windstopper extra mouwtjes, schoenovertrekken....
Een helse tocht met zeer goeie bevoorradingen, spijtig voor de organisatie met dit weer. Was wel echt flandrienweer é
Greetz,
Herder Vincent
Dan zal ik met jullie zijn mee gereden.
Ik dacht u nog binnen te zien,had ik u ene gegeven voor het goed gidsen.
Bedankt en tot de volgende.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Volledig verslagje is vanaf morgen te lezen op www.herders.be
@maltje.Ik zie dat je van Brasschaat afkomstig bent.Dan moet je ook "nen echten "zijn om naar hier te komen met zo een hondenweer,welkom... =D> =D> Als je eens zin hebt om mee te rijden moet je maar eens afspreken via het forum of pb'tje...
Post Reply