Hoe oud zijn de vrouwelijke bikers?
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
- Tweetytje007
- Mountainbiker
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
ik wist niet dat delvora een mtb ploeg heeft ?? 
zo zie je maar in uw eigen dorp.
bert
zo zie je maar in uw eigen dorp.
bert
Hey Delvora girl,
ik heb jou ondertussen ook al enkele keren gezien op een toertocht.
Waar ga jij morgen rijden, ik ga in Maleisen bollen.
Misschien zien we elkaar daar weer eens.
Groetjes
PS : dat is inderdaad heeel lekkere chocolade daar bij Delvora hé !!!
ik heb jou ondertussen ook al enkele keren gezien op een toertocht.
Waar ga jij morgen rijden, ik ga in Maleisen bollen.
Misschien zien we elkaar daar weer eens.
Groetjes
PS : dat is inderdaad heeel lekkere chocolade daar bij Delvora hé !!!
Last edited by Daddy on Sun 13 May 2007 21:20, edited 1 time in total.
Ik ben er 19 (word er op 22 juni 20).
Ik rij sinds '98 op de weg en begin nu aan mijn 4e jaar MTB. Door mijn studies rij ik wel minder en minder maar probeer het toch zoveel mogelijk.
Mijn moeder rijdt ook, zij wordt binnenkort 46.
In onze club (Unitas Steenhuize) zijn er nog een aantal die MTB-en ma de leeftijd varieert hoor, zo is er een vrouw van 50, maar ook eentje van halverwege de 20.
Ma in het algemeen, idd nog altijd véél meer mannen dan vrouwen he, ook op de weg. Zeker op de afstanden die ik rij (ik probeer altijd de grootste afstand de MTB-en en ook op de weg ga ik zoveel mogelijk voor de grootste toeren). En ook vaak dezelfde gezichten, ma kom, met de jaren verbetert het toch heb ik zo den indruk.
Ik rij sinds '98 op de weg en begin nu aan mijn 4e jaar MTB. Door mijn studies rij ik wel minder en minder maar probeer het toch zoveel mogelijk.
Mijn moeder rijdt ook, zij wordt binnenkort 46.
In onze club (Unitas Steenhuize) zijn er nog een aantal die MTB-en ma de leeftijd varieert hoor, zo is er een vrouw van 50, maar ook eentje van halverwege de 20.
Ma in het algemeen, idd nog altijd véél meer mannen dan vrouwen he, ook op de weg. Zeker op de afstanden die ik rij (ik probeer altijd de grootste afstand de MTB-en en ook op de weg ga ik zoveel mogelijk voor de grootste toeren). En ook vaak dezelfde gezichten, ma kom, met de jaren verbetert het toch heb ik zo den indruk.
32 en vroeger in mijn kinderjaren altijd met de bmx gereden
, in mijn puberteit een specialized hardrock mtb gekocht (waar mijn ma - overigens 62 - nog met meerijdt op bloso-parcours), later niet veel meer gefietst en me gewoon een ouwe omafiets aangeschaft, tot een 3 jaar terug... heb me dan een giant gsr comfort gekocht en veel op de baan gereden... sinds eind vorig jaar me een trek 4500 gekocht, waarmee ik in t weekend dus meestal samen met mijn ma bike... maar de conditie is gene vette