wie van jullie heeft een hond?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
madrista666
- Mountainbiker
wij hebben een jack russel...vondeling...zat als pup op onze oprit...geen chip..waarschijnlijk afgezet...was ongeveer 4 a 6 maand oud...later zijn er nog zo'n twee in de buurt gevonden...is een hele lieve hond ..bijt niks kapot...heeft wel een diepe zware blaf en doet ons soms schrikken als hij plots iets hoort...
- Cyclingbeast
- Mountainbiker
- Location: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Post by Cyclingbeast »
Het zag er mij wel een lieve hond uit, al vind ik de ogen wel wat spooky.
Hier de drie collies van mijn ouders:

Hier de drie collies van mijn ouders:

Onze hond
Wij hadden tot 11 mei een labrador maar na een epiliptie aanval en een jaartje blind te zijn hebben we beslist hem niet langer te laten afzien.(had een tumor in zijn kop die op zijn hersenen duwde en dat ze blijkbaar niet meer konden verwijderen. In de zaak hebben we nog een rottweiler die niet echt een lieverdje is maar als waakhond perfect is.Tegen ons doet ie niks behalve blaffen en zijn tanden wel eens tonen maar aanvallen doet ie gelukkig niet.
.Misschien dat we aan ons papa voor vaderdag een nieuwe pup gaan geven waarschijnlijk golden retriever
Re: Onze hond
Wow, een hond die zijn tanden laat zien aan zijn baasje? Wie is er hier de baas denk je?Cooperke wrote: In de zaak hebben we nog een rottweiler die niet echt een lieverdje is maar als waakhond perfect is.Tegen ons doet ie niks behalve blaffen en zijn tanden wel eens tonen maar aanvallen doet ie gelukkig niet.