Nu staat er natuurlijk wel een supergeile fiets in een kartonnen doos in mijn garage waardat ik vanaf moet blijven.
Voorlopig nog geen antwoord van Canyon gehad.
Ik zou niet in uw plaats willen zijn .. Dit is denk ik nog meer op de frustraties werkend als moeten wachten op de afleveringscelter wrote:Zwart is natuurlijk niet lelijk, maar als ge 6 maanden spendeert aan het uitkiezen van de perfecte bike en daar 2000 euro aan spendeert mag hij natuurlijk ook wel uw favorite kleur hebben hé![]()
Nu staat er natuurlijk wel een supergeile fiets in een kartonnen doos in mijn garage waardat ik vanaf moet blijven.![]()
Dit mag geen probleem zijn. Je moet je fiets binnen de 30 dagen en ongebruikt terug sturen. Wat wel minder gaat zijn, is dat de produktie van je nieuwe fiets opnieuw achteraan in de rij wordt gezet. Canyon gaat hier niks aan kunnen doen. Altijd een bestelbon controleren! Ookal heb je het juist ingegeven. 't Is tenslotte vanaf die bon dat ze hun bestelling gaan aflezen.scelter wrote:Zwart is natuurlijk niet lelijk, maar als ge 6 maanden spendeert aan het uitkiezen van de perfecte bike en daar 2000 euro aan spendeert mag hij natuurlijk ook wel uw favorite kleur hebben hé![]()
Nu staat er natuurlijk wel een supergeile fiets in een kartonnen doos in mijn garage waardat ik vanaf moet blijven.![]()
Heb dit probleem ook vastgesteld bij mijn grand canyon 9.0.Daarom zadelpen eruit gehaald en vet eraf gehaald.nicolasdb wrote:ik heb een probleempke...eigenlijk vorig jaar twee weken na aankoop (juli 2006) al gesignaleerd @ canyon; mijn thomson zadelpen zakt steeds beetje bij beetje... antwoord toen was dat ze die klacht nog nooit hadden gehad en ik eventueel onder garantie een nieuwe zadelpenklem zou krijgen. heb toen niet direct gereageerd en heb zelf een klem zonder quick relaese gekocht (gewoon met schroef)=> is idd beter, maar moet dat ding echt voor dood dicht draaien voordat de pen niet meer zou zakken. om toch te vermijden dat ik eventueel schade zou aanbrengen aan mijn frame (door te strak aanspannen) heb ik toch vorige week nog eens contact opgenomen. antwoord was dat ze contact gingen opnemen met fabriek in duitsland...hopelijk binnenkort meer info. heeft er iemand van jullie nog al dit probleem gehad?
tx
Ik vind dat Canyon hier zeker iets aan kan doen. Als ze een fout maken vind ik dat ze dat zo snel mogelijk moeten rechtzetten. En als ik het goed begrijp mag ik die fiets ook nog eens terugsturen op mijn eigen kosten. Dat zie ik toch niet dadelijk zitten. We zullen zien hoe het loopt, maar als ze mij geen fatsoenlijke regeling kunnen voorleggen, mogen ze mijn geld terugstorten.SusXT wrote:Dit mag geen probleem zijn. Je moet je fiets binnen de 30 dagen en ongebruikt terug sturen. Wat wel minder gaat zijn, is dat de produktie van je nieuwe fiets opnieuw achteraan in de rij wordt gezet. Canyon gaat hier niks aan kunnen doen. Altijd een bestelbon controleren! Ookal heb je het juist ingegeven. 't Is tenslotte vanaf die bon dat ze hun bestelling gaan aflezen.scelter wrote:Zwart is natuurlijk niet lelijk, maar als ge 6 maanden spendeert aan het uitkiezen van de perfecte bike en daar 2000 euro aan spendeert mag hij natuurlijk ook wel uw favorite kleur hebben hé![]()
Als je bedoelt dat ze je volgende week een nieuwe fiets mogen sturen, moet ik je teleurstellen.scelter wrote:Ik vind dat Canyon hier zeker iets aan kan doen...SusXT wrote:Dit mag geen probleem zijn. Je moet je fiets binnen de 30 dagen en ongebruikt terug sturen. Wat wel minder gaat zijn, is dat de produktie van je nieuwe fiets opnieuw achteraan in de rij wordt gezet. Canyon gaat hier niks aan kunnen doen. Altijd een bestelbon controleren! Ookal heb je het juist ingegeven. 't Is tenslotte vanaf die bon dat ze hun bestelling gaan aflezen.scelter wrote:Zwart is natuurlijk niet lelijk, maar als ge 6 maanden spendeert aan het uitkiezen van de perfecte bike en daar 2000 euro aan spendeert mag hij natuurlijk ook wel uw favorite kleur hebben hé![]()
hehe ken ik van ergens :)scelter wrote: Nu staat er natuurlijk wel een supergeile fiets in een kartonnen doos in mijn garage waardat ik vanaf moet blijven.![]()
Canyon betaald de kosten van verzending terug igv van terugzending. Wel duplicaat van verzending vragen bij postkantoor/dhl en doorsturen naar nederland.scelter wrote: Ik vind dat Canyon hier zeker iets aan kan doen. Als ze een fout maken vind ik dat ze dat zo snel mogelijk moeten rechtzetten. En als ik het goed begrijp mag ik die fiets ook nog eens terugsturen op mijn eigen kosten.
Hop, da's dus al geen probleem meer en met wat geluk heb je binnen een paar weken een nieuwe bike staan.Aceke wrote:hehe ken ik van ergens :)scelter wrote: Nu staat er natuurlijk wel een supergeile fiets in een kartonnen doos in mijn garage waardat ik vanaf moet blijven.![]()
Canyon betaald de kosten van verzending terug igv van terugzending. Wel duplicaat van verzending vragen bij postkantoor/dhl en doorsturen naar nederland.scelter wrote: Ik vind dat Canyon hier zeker iets aan kan doen. Als ze een fout maken vind ik dat ze dat zo snel mogelijk moeten rechtzetten. En als ik het goed begrijp mag ik die fiets ook nog eens terugsturen op mijn eigen kosten.
Verzending van nieuwe bike vanuit Duitseland is ook gratis igv van terugzending.