Granville U6T6 ULD *new pics P8 en newer P9*
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Chimaera
- Mountainbiker
damn, da beloofd niveel goedsRvBerkel wrote:als je licht stuur wilt en toch ber end kan je besten voor dezen gaan UltraBar UL http://www.extralite.com/index_euro.htm
chimaera-8-2mega
raar heb nooit Pb gehat maar dat is egwoon kut
maar mijn new rc39 c-type lekt ook weer nu bij mijn komt oilie uit gaatje aan linker kant waar je normaal je velg remmen nokken in moet draaien als fiets 2 dagen stil staat is achter kant van poot heelen maal vol met oilie zo jammer ze rijden zo lekker die vorken maar is zo vaak mis met dezen vork maar bij mijn new frame gaat pace er uit komt een saai fox f80 RLC 07 er in
- Chimaera
- Mountainbiker
tjah, ik doe ze in geen geval weg. Ik ga de dichtingen laten vervangen door peza en dan afwachten hoelang de vork lekvrij blijft, dan kan ik hopelijk meer zeggen (ik zal er dan wel een topic over posten - moest da er nog nie zijn). Voor de rest is dit een super vorkjimi wrote:dus jullie raden een pace xc 39 af?
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Volgens mij valt dat wel mee. Seals vervangen door een ander type en dan is het probleem volgens mij opgelost. Vraag Robin van Berkel anders ff.
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Daar heb je idd wel gelijk in ja. Maarja, productiefoutje kan gebeuren. Eigenlijk hadden ze een soort terugroepactie moeten houden net als bij de nieuwe AFR dempers van Specialized. Maargoed, zelfs dat was niet feilloos...it's me ! wrote:Ja Janno, ik bedoel dat Pace voor dat geld zelf goede seals mag steken.Sp33dFr34k wrote:Volgens mij valt dat wel mee. Seals vervangen door een ander type en dan is het probleem volgens mij opgelost. Vraag Robin van Berkel anders ff.
Niet?