Granville U6T6 ULD *new pics P8 en newer P9*

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

Mooi, wel uwe snelspanner van het voorwiel eens omdraaien :wink:
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

RvBerkel wrote:als je licht stuur wilt en toch ber end kan je besten voor dezen gaan UltraBar UL http://www.extralite.com/index_euro.htm

chimaera-8-2mega

raar heb nooit Pb gehat maar dat is egwoon kut

maar mijn new rc39 c-type lekt ook weer nu bij mijn komt oilie uit gaatje aan linker kant waar je normaal je velg remmen nokken in moet draaien als fiets 2 dagen stil staat is achter kant van poot heelen maal vol met oilie zo jammer ze rijden zo lekker die vorken maar is zo vaak mis met dezen vork maar bij mijn new frame gaat pace er uit komt een saai fox f80 RLC 07 er in
damn, da beloofd niveel goeds #-o hopelijk verbeterd de lekbestendigheid dankzij dt-swiss. Ik hoop nu maar dat ze niet opnieuw gaat lekken binnen korte tijd na de herstelling
:off: welk gaat je nieuwe frame worden ? :off:
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

dus jullie raden een pace xc 39 af?
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

jimi wrote:dus jullie raden een pace xc 39 af?
tjah, ik doe ze in geen geval weg. Ik ga de dichtingen laten vervangen door peza en dan afwachten hoelang de vork lekvrij blijft, dan kan ik hopelijk meer zeggen (ik zal er dan wel een topic over posten - moest da er nog nie zijn). Voor de rest is dit een super vork :(
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Was verleden week te laat bij het bieden op een 2dehands xc 39.
Als ik dit hoor ben ik blij dat ik hem niet heb kunnen kopen.
Van een vork uit deze prijsklasse mag je toch geen olielekken verwachten hè!#-o
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

Volgens mij valt dat wel mee. Seals vervangen door een ander type en dan is het probleem volgens mij opgelost. Vraag Robin van Berkel anders ff.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Sp33dFr34k wrote:Volgens mij valt dat wel mee. Seals vervangen door een ander type en dan is het probleem volgens mij opgelost. Vraag Robin van Berkel anders ff.
Ja Janno, ik bedoel dat Pace voor dat geld zelf goede seals mag steken.
Niet?
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

it's me ! wrote:
Sp33dFr34k wrote:Volgens mij valt dat wel mee. Seals vervangen door een ander type en dan is het probleem volgens mij opgelost. Vraag Robin van Berkel anders ff.
Ja Janno, ik bedoel dat Pace voor dat geld zelf goede seals mag steken.
Niet?
Daar heb je idd wel gelijk in ja. Maarja, productiefoutje kan gebeuren. Eigenlijk hadden ze een soort terugroepactie moeten houden net als bij de nieuwe AFR dempers van Specialized. Maargoed, zelfs dat was niet feilloos...
Blokske
Mountainbiker

Post by Blokske »

Vette bike ! echt een kwijlbakske =P~ ! Met de pace erin vind ik hem AF! Ik vindt persoonlijk zon vaste vork niet zo mooi.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ik twijfel om mijn fox te vervangen door een pace....omdat ik zo tevreden ben over mijn vaste pace;ik heb al een terralogic kapot gekregen,dus een pace???
Post Reply