Les Cimes de Waimes 17/05/2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

dat lijkt me het minste wat ze kunnen doen :drunk:
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ga jij kijken,ik eet uwe spaghetti wel op
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Het is ondertussen geregeld met de organisator. :P
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

A d r i wrote:Het is ondertussen geregeld met de organisator. :P
5 euro korting en Adri topless :lol: :lol: :lol:
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Ah, Waimes is qua organisatie gewoon de max...

Ogenblikken voor het startschot ronken de quads die voorop zullen rijden, het orkestje staat te spelen...en klets! we zijn vertrokken. Centrumke verkeersvrij gemaakt zodat de "koers" niet gestoord wordt. Gezapige asfaltklim en bij de grote u-bocht zie je al aan de andere kant hoever de echte koerskonijnen zitten. Overal wordt het verkeer tegengehouden bij de oversteek van de wegen en de seingevers moedigen je aan. Het orkestje heeft zich verplaatst en staat bovenop de skipiste van Ovifat je aan te moedigen....hehe. (vorig jaar was het blijkbaar te koud en te nat zelfs voor die mannen)
Vorig jaar Ramses Bekenck gewonnen en Gerben de Knecht 2de. Het jaar ervoor was Rondelez nog winnaar dacht ik.

15 Euro te veel voor de sympatieke organisatie van Waimes? Maar neen gij! :wink: =D>
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

en ikke was derde vorig jaar. laatste kilometers was bibberen van de kou amai. Weet nog niet of ik meedoe dit jaar. Zal van het weer afhangen. Ben benieuwd. Kan je de dag zelf nog inschrijven?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Vooraf inschrijven is niet nodig. Voordeel is normaal wel dat je dan vooraan mag starten. Maar gezien je derde plaats van vorig jaar, mag jij sowieso in de A-box starten!
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

bikerke83 wrote:en ikke was derde vorig jaar. laatste kilometers was bibberen van de kou amai. Weet nog niet of ik meedoe dit jaar. Zal van het weer afhangen. Ben benieuwd. Kan je de dag zelf nog inschrijven?
vanaf 7h tot 9h15' ter plaatse. Groepsstart 9h30'
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Deze ook rijden, lekker vanachter starten en zien waar ik strand, zal wel zwaar worden! Meteen veel hellingen in het begin?
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

pacer wrote:Deze ook rijden, lekker vanachter starten en zien waar ik strand, zal wel zwaar worden! Meteen veel hellingen in het begin?
Dat is ook mijn plan: op het gemak vertrekken, temporiseren en naar het einde toe lijken proberen voorbij te steken. :wink:
Post Reply