sauveniere

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

nog niet. ook foto's nog niet terug te vinden
Pathos
Mountainbiker

Post by Pathos »

Ik was die ene die 2.37u had , maar wel geen chrono deed . Dacht dat dit voor echte zware mannen was en reed de tt ipv de chrono .
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Amai ik dacht dat ik met mijn 3u goe gereden had :wink:

Allez ben content over mijn rit, met de uren die ik rij en de pijnlijke knie was ik toch blij.

Vond het een half parijs-roubaix parcours met veel stof en gedokker, enorm afgezien op mijn rigide fietske...

Organisatie was gewoon af, en supervriendelijk. Gewoon goe roepen en opletten voor tters en dan lukt da wel.

Echt superleuke dag gehad, volgende jaar zeker terug. Proficiat aan de kerels die hier vlogen!
trankil
Mountainbiker

Post by trankil »

uitslag staat online
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Gisteren ook naar Sauveniere afgezakt om daar de Chrono te gaan rijden. Ik had vooraf m'n huiswerk (fora afgeschuimd en uitslagen van vorige jaren bekeken) gemaakt en wist dus wat ik qua parcours en rijtijd kon verwachten, geen geklaag daarover dus en persoonlijk vond ik het ook niet tegenvallen qua parcours.

Samen met Died stond ik om 7u20 in de startblokken en proberen we er direct wat de snelheid in te brengen maar de beentjes sputterden al van in de eerste meters tegen. Niks van aantrekken en gewoon forceren die boel, en zo schuiven de kilometers snel onder de wielen door. Voor Died is dit na Assesse z'n tweede rit op z'n fully (Rush) en ook dit parcours was daar door de snelheid waarmee je de vele dokkerpaden en diepe harde langs- en dwarsgroeven moet nemen weeral goed geschikt voor. Vele passages waar ik normaal vlotjes van hem weg zou rijden als hij op z'n hardtail zit worden nu samen tegen hetzelfde tempo verteerd en zo blijven we de gehele rit mooi in elkaars wiel afwerken. Het gevoel in de beentjes betert niet echt maar omdat in deze rit niet veel echt zware 'klim' kilometers zitten heeft de snelheid hieronder eigenlijk niet zoveel te lijden en razen we lustig verder over de paden. Na 2u39 rijden we over de finishlijn en staan we echt te glunderen na zoveel adrenaline, snelheid en daarbij horende thrillfactor over een toch vrij hots- en botsend parcours.

- Organisatie is echt buitengewoon perfect: seingevers, uitstekende bepijling, gescheiden bevoorradingen, controlepunten, alles wat je maar kan wensen dus
- Eindelijk nog eens met een bike onderweg die 100% in orde was en dat is toch een plezier om mee te rijden
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

waaaw, vlammers! nog just onder de 3u, maar pas 101ste :P wat een brommers!

fameus afgezien zonder vering idd, zat in wiel van ne scalpel en bergaf alle hens aan dek, was ongelooflijke fun.

Nu met vering zou het makkelijker geweest zijn idd.

Organisatie met seingevers was idd top.

volgende week Erquelinnes!
utar
Mountainbiker

Post by utar »

waar is de uitslag ergens te vinden?
en iemand foto's genomen?
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

http://www.vtt-sauveniere.be/

foto's worden later deze week geplaatst op zelfde site
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

spicyritta wrote:
DdT wrote:stats: 580hm , 72 km

PS: de eerste had blijkbaar 2uur27min.
klopt. was ikzelf met 2h27'05"
Ronny De Hulk,
proficiat met uw tweede overwinning van 't seizoen. =D>
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

thanks. serieus gevlamd. AVG 29.4km/h over 72km veldwegen en bospaden. slechts 600HM's. Den Bart vrij vlug moeten lossen ( na 5 km al) en dan iets later plat gereden.
Post Reply