Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

scelter wrote:
Jietse wrote:Wat zijn de wachttijden ongeveer voor het aankrijgen van de MTB's ?
Die zijn zeer afhankelijk van welke bike je besteld. De express bikes kunnen er al in 2 weken zijn, op de andere is het soms 10 weken wachten.
Best even naar Canyon bellen.
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

ik heb een probleempke...eigenlijk vorig jaar twee weken na aankoop (juli 2006) al gesignaleerd @ canyon; mijn thomson zadelpen zakt steeds beetje bij beetje... antwoord toen was dat ze die klacht nog nooit hadden gehad en ik eventueel onder garantie een nieuwe zadelpenklem zou krijgen. heb toen niet direct gereageerd en heb zelf een klem zonder quick relaese gekocht (gewoon met schroef)=> is idd beter, maar moet dat ding echt voor dood dicht draaien voordat de pen niet meer zou zakken. om toch te vermijden dat ik eventueel schade zou aanbrengen aan mijn frame (door te strak aanspannen) heb ik toch vorige week nog eens contact opgenomen. antwoord was dat ze contact gingen opnemen met fabriek in duitsland...hopelijk binnenkort meer info. heeft er iemand van jullie nog al dit probleem gehad?

tx

:wink:
2W offroader
Mountainbiker

Post by 2W offroader »

scelter wrote:
Jietse wrote:Wat zijn de wachttijden ongeveer voor het aankrijgen van de MTB's ?
Die zijn zeer afhankelijk van welke bike je besteld. De express bikes kunnen er al in 2 weken zijn, op de andere is het soms 10 weken wachten.
Amai 2 weken, ik heb vlede week donderdag betaalt met visa en ik dacht dat ik hem dees week ging hebben (het is een express bike). Koblenz is toch maar een dag rijden naar Brussel, en zij doen daar dan 2 weken over? Ik ben precies fout en een beetje teleurgesteld (en ontgoocheld :-? ) dat het zo lang duurt om een fiets op te sturen... maar ik blijf erin geloven dat ik hem nog deze week zie 8)
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

nicolasdb wrote:ik heb een probleempke...eigenlijk vorig jaar twee weken na aankoop (juli 2006) al gesignaleerd @ canyon; mijn thomson zadelpen zakt steeds beetje bij beetje... antwoord toen was dat ze die klacht nog nooit hadden gehad en ik eventueel onder garantie een nieuwe zadelpenklem zou krijgen. heb toen niet direct gereageerd en heb zelf een klem zonder quick relaese gekocht (gewoon met schroef)=> is idd beter, maar moet dat ding echt voor dood dicht draaien voordat de pen niet meer zou zakken. om toch te vermijden dat ik eventueel schade zou aanbrengen aan mijn frame (door te strak aanspannen) heb ik toch vorige week nog eens contact opgenomen. antwoord was dat ze contact gingen opnemen met fabriek in duitsland...hopelijk binnenkort meer info. heeft er iemand van jullie nog al dit probleem gehad?

tx

:wink:
Ik heb het probleem zelf niet, maar ik ken wel iemand die net hetzelfde voor heeft. Dus het is zeker wel iets wat vaker voorkomt.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

mss kan je iets doen met een iets grotere pen..
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

2W offroader wrote:
scelter wrote:
Amai 2 weken, ik heb vlede week donderdag betaalt met visa en ik dacht dat ik hem dees week ging hebben (het is een express bike). Koblenz is toch maar een dag rijden naar Brussel, en zij doen daar dan 2 weken over? Ik ben precies fout en een beetje teleurgesteld (en ontgoocheld :-? ) dat het zo lang duurt om een fiets op te sturen... maar ik blijf erin geloven dat ik hem nog deze week zie 8)
Op het moment dat jij die fiets bestelt, staat hij nog niet in mekaar, he. Dat wist je waarschijnlijk nog niet. Op de bestelbon staat een voorziene montageweek. Reken dan nog een kleine week voor de verzending.
2W offroader
Mountainbiker

Post by 2W offroader »

SusXT wrote:
2W offroader wrote:
scelter wrote: Die zijn zeer afhankelijk van welke bike je besteld. De express bikes kunnen er al in 2 weken zijn, op de andere is het soms 10 weken wachten.
Op het moment dat jij die fiets bestelt, staat hij nog niet in mekaar, he. Dat wist je waarschijnlijk nog niet. Op de bestelbon staat een voorziene montageweek. Reken dan nog een kleine week voor de verzending.
Verlede week donderdag hebben ze gezegd dat hij 'verzendklaar' was dus dan zal hem al in mekaar zijn zeker? Dus nu gewoon een kleine week nog wachten, één van dees... Ik kan niet meer opletten in de klass gewoon door het afwachten, dat is wel iets minder :-D !!
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Tot mijn grote vreugde mocht ik deze morgen mijn nerve XC7 ontvangen, ware het niet dat ze hem in de VERKEERDE kleur geleverd hebben :evil: Gevloekt dat ik heb, man man man. Dan maar naar de bestelbon gaan zien wat daar opstond en idd schwarz. Dat ik daar overgekeken heb, niet te geloven. Ik ben er zeker van dat ik een witte besteld heb, aangezien ik het wel 10 keer gecontroleerd heb op hun website. Daarnet een mailtje gestuurd naar Canyon Benelux in de hoop dat ze hem snel kunnen/willen omruilen. Waarschijnlijk zal er nu wel weer een pak tijd overheen gaan eer ik hem heb :evil:
Fré
Mountainbiker

Post by Fré »

scelter wrote:Tot mijn grote vreugde mocht ik deze morgen mijn nerve XC7 ontvangen, ware het niet dat ze hem in de VERKEERDE kleur geleverd hebben :evil: Gevloekt dat ik heb, man man man. Dan maar naar de bestelbon gaan zien wat daar opstond en idd schwarz. Dat ik daar overgekeken heb, niet te geloven. Ik ben er zeker van dat ik een witte besteld heb, aangezien ik het wel 10 keer gecontroleerd heb op hun website. Daarnet een mailtje gestuurd naar Canyon Benelux in de hoop dat ze hem snel kunnen/willen omruilen. Waarschijnlijk zal er nu wel weer een pak tijd overheen gaan eer ik hem heb :evil:
man man man miserie miserie
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

scelter wrote:Tot mijn grote vreugde mocht ik deze morgen mijn nerve XC7 ontvangen, ware het niet dat ze hem in de VERKEERDE kleur geleverd hebben :evil: Gevloekt dat ik heb, man man man. Dan maar naar de bestelbon gaan zien wat daar opstond en idd schwarz. Dat ik daar overgekeken heb, niet te geloven. Ik ben er zeker van dat ik een witte besteld heb, aangezien ik het wel 10 keer gecontroleerd heb op hun website. Daarnet een mailtje gestuurd naar Canyon Benelux in de hoop dat ze hem snel kunnen/willen omruilen. Waarschijnlijk zal er nu wel weer een pak tijd overheen gaan eer ik hem heb :evil:
Damn, das wel echt kl#te.. was echt benieuwd om hem eens te goei te bezien op de meeting.. dan zal het eens zijn op "den teut" he :-D
Hoop alvast voor je dat het snel opgelost is ..
Hoewel ik persoonlijk zwart ook niet lelijk vind :roll: .. Misschien was het je onderbewust zijn, dat die kleur schoner vond? :wink:
Post Reply