Aangezien dit in onzen hof is... Iemand enig idee over het parcours?
Welke richting aan ze uit?
13/5 TT Herselt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Herselt heeft een Bloso route dus de kans zit er dik in dat een groot deel van den tocht over deze route zal moeten
-> nog enkele dagen regen en we gaan der weer schoon uitzien denkek
Zo een goei modderbad is wel weeral nen tijd gelede dus de kans zit er dik in dat k mij hier wa ga kome amusere
Veel Bloso of weinig, de omgeving is prachtig hier en met wat moeite kunne ze wel enkele hoogtemeters geven ook dus als ge gene schrik hebt om u vuil te maken is het hier zeer leuk om te biken.
Grtz
-> nog enkele dagen regen en we gaan der weer schoon uitzien denkek
Zo een goei modderbad is wel weeral nen tijd gelede dus de kans zit er dik in dat k mij hier wa ga kome amusere
Veel Bloso of weinig, de omgeving is prachtig hier en met wat moeite kunne ze wel enkele hoogtemeters geven ook dus als ge gene schrik hebt om u vuil te maken is het hier zeer leuk om te biken.
Grtz
Ik vertrek ook in Rillaar en rij naar de Mast in Testelt. Daar binnendoor (langs Demerbroeken + een aantal visvijvers) naar de Testeltsesteenweg. Hier gewoon oversteken de Nieuwstraat in (richting H.O.Testelt waar de 'Nostik Classic' vertrekt), dan altijd rechtdoor tot op de Averbodesesteenweg in Blauberg. Je komt uit vlak aan het voetbalterreintje waar de start is!Steven 13 wrote:Heeft er iemand het juiste adres van de startplaats? Ik weet wel dat het de Averbodesesteenweg is, maar ik heb geen nummer. En aangezien ik met de fiets naar daar kom, zou ik daat willen weten. Dan kan ik mij de weg uitstippelen dewelke het beste past, met het minste grote baan.
Moest je het niet vinden... in ruil voor zo'n mooi tenue'ke van de Rillaarse Bikers wil ik wel eens voor gids spelen
- spooky
- Mountainbiker
Amai, da's een kostelijke gids hoor.
Start is idd normaal gezien in't centrum.
Het rode kruis heeft daar toch z'n depot.
Vanuit blauwberg zou het mij verbazen dat ze naar Herselt gaan gaan, wellicht verkiezen ze de richting Testelt en Averbode.
Dus die van hierboven, mogelijk zit je al rap op't parcours.
Ik weet het natuurlijk niet, ik gok maar.
Maar het rode kruis van Blauberg zit blijkbaar niet op mountainbike.be
Start is idd normaal gezien in't centrum.
Het rode kruis heeft daar toch z'n depot.
Vanuit blauwberg zou het mij verbazen dat ze naar Herselt gaan gaan, wellicht verkiezen ze de richting Testelt en Averbode.
Dus die van hierboven, mogelijk zit je al rap op't parcours.
Ik weet het natuurlijk niet, ik gok maar.
Maar het rode kruis van Blauberg zit blijkbaar niet op mountainbike.be