wie rijd er soms in Wachtebeke,Moerbeke

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
Adventure biker
Mountainbiker

wie rijd er soms in Wachtebeke,Moerbeke

Post by Adventure biker »

Ik Bike nu al 2 jaar, hou enorm van deze sport maar rijdt nog steeds alleen, een club zie ik niet zitten vanwege de vele verplichtingen...Ik zie het mountainbiken als een outdoor-sport niet als koersen op terrein....dus ik heb een deftig sportief tempo probeer konstant off-road te trainen ma ben geen racer .
Ik ben van Zelzate, train meestal in de bossen Moerbeke-Stekene-Wachtebeke en ieder weekend probeer ik een TT te rijden
eenmaal in de maand PROBEER ik eens naar het buitenland voor een dagje te gaan(meestal Hoge Venen of Duitsland).
Dus als er iemand zin heeft om soms mij eens te vergezellen, laat dan maar iets weten iedereen is welkom. :-D
johanvc
Mountainbiker

Post by johanvc »

Hey,

Ik ben van wachtebeke, en vertoef ook dikwijls in de wachtebeekse bossen.
Ben nog wel een starter, nog maar net begonnen met de tt's, nu er 2 gedaan.

Indien je tempo niet te hoog ligt kan het mss wel es om samen te rijden.
Adventure biker
Mountainbiker

Das geen probleem hoor, je rijd maar eens mee als je zin hebt, het is sowieso altijd toffer met 2.......je stuurt maar eens een bericht hé. :-)
rike
Mountainbiker

yo

Post by rike »

ik ben van lochristi en rij zowel op de baan als met de mtb, als je eens naar het buitenland tripje doet, mag je het me steeds laten weten. Zelf rij ik graag de wat grotere afstanden.

Grtz de rike
H2O
Mountainbiker

Post by H2O »

Ik rijd in de week dikwijls als training door Wachtebeke en omstreken, je mag altijd een pb sturen als er een rit gepland staat.

Grtz,
Nico
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

hier nog iemand die dikwijls in de moerbeekse bossen vertoeft met de mtb, als je eens wilt gaan rijden pb maar.
patchenta
Mountainbiker

.........

Post by patchenta »

Hello,hello!
Iemand zin om vanmiddag 27/5 toerke te doen??
Laat het maar weten é.
Adventure biker
Mountainbiker

Summer Bike plus wie gaat daar naartoe........ik ben van plan te gaan...als er nog kandidaten zijn??
Post Reply