sauveniere
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
redelijk vlakke rit, hoogteverschillen zitten in de laatste 30 km.
Veel veld -en dokkerwegen, weinig bos en technische passages.
Geen massastart...opgelet: vorig jaar (of is het al 2 jaar geleden, redelijk veel gasten die vlak na de start zijn fout gereden)
Amusant om ne keer door te stoempen, wie wil 'spelen' blijft er beter weg.
Ga der nie naar toe...ga 'spelen' in valleien rond de Saar (Duitsland)

Veel veld -en dokkerwegen, weinig bos en technische passages.
Geen massastart...opgelet: vorig jaar (of is het al 2 jaar geleden, redelijk veel gasten die vlak na de start zijn fout gereden)
Amusant om ne keer door te stoempen, wie wil 'spelen' blijft er beter weg.
Ga der nie naar toe...ga 'spelen' in valleien rond de Saar (Duitsland)
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
vandaag vlammersparcour gereden. het wa serieus dokkeren en was blij dat ik met mijn fully onderweg was. Door de droogte was er veel spoorvorming die bikkerhard lag. Dus als je uit het spoor ging ...
De 72 km onder de 3 uur afgewerkt. (voor den trein gestaan en rood licht)
Bepijling was goed en op kruispunten stonden steeds seingevers.
enig heel groot minpunt vond ik dat we een stukje parcour van de kidstour gedaan hebben en dat vond ik er persoonlijk over.....
tussen gewone tourrijders kan ik nog aannemen maar als je zo een kindje meeneemt
De 72 km onder de 3 uur afgewerkt. (voor den trein gestaan en rood licht)
Bepijling was goed en op kruispunten stonden steeds seingevers.
enig heel groot minpunt vond ik dat we een stukje parcour van de kidstour gedaan hebben en dat vond ik er persoonlijk over.....
tussen gewone tourrijders kan ik nog aannemen maar als je zo een kindje meeneemt
stats: 580hm , 72 km
Tijd 2uur46min. Eén keertje verkeerd gereden. Bleek dat ik een verbindingsweg genomen had van een TT afstand. Teruggekeerd en mijn eigen stomme fout ingezien. Er zullen wel velen voor het rood licht hebben gestaan bij de oversteek van die grote baan. Ik ook.
Vond ik ondanks "verdeelde" commentaren van vorige edities toch een schoon ritje.
Ik had geen probleem met de "kids" op het parcours op het einde. Beetje uitkijken en die mannekes ook laten fietsen hé. Ze gaan ons later wel op ons "doze" geven...
PS: de eerste had blijkbaar 2uur27min.
Tijd 2uur46min. Eén keertje verkeerd gereden. Bleek dat ik een verbindingsweg genomen had van een TT afstand. Teruggekeerd en mijn eigen stomme fout ingezien. Er zullen wel velen voor het rood licht hebben gestaan bij de oversteek van die grote baan. Ik ook.
Vond ik ondanks "verdeelde" commentaren van vorige edities toch een schoon ritje.
Ik had geen probleem met de "kids" op het parcours op het einde. Beetje uitkijken en die mannekes ook laten fietsen hé. Ze gaan ons later wel op ons "doze" geven...
- spicyritta
- Mountainbiker
Post by spicyritta »
klopt. was ikzelf met 2h27'05"DdT wrote:stats: 580hm , 72 km
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
-
Xtreme-Biker
- Mountainbiker