17/05/07 La Wissantaise (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Staat genoteerd. Nu nog enkel veel goede punten verzamelen bij 'madam traxer', want de vorige franse uitstap was wat uitgelopen... #-o
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

@ traxer, plan het ook al maar in dat het daar kan uitlopen hoor ... want het is daar behoorlijk op en af ... en als het nat ligt is het verdorie een lastig parkoer.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

en als je achteraf nog eens bij "Chez Nicole" belandt, dan kan het helemaal uit de hand lopen... Vorig jaar bijna gekwetst door de rondvliegende glazen... :lol:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Rock Rider wrote:en als je achteraf nog eens bij "Chez Nicole" belandt, dan kan het helemaal uit de hand lopen... Vorig jaar bijna gekwetst door de rondvliegende glazen... :lol:
Ik ben van plan (als het goed weer is tenminste) van mijne bbq mee te nemen.Samen afgesproken met pepeetje om na de rit een bbq-tje te doen en vervolgens naar huis af te zakken.Dus gasten als ge het ziet zitten,breng maar een worstje of een brochetje mee en ge kunt het bij mij op de bbq leggen.Ik zal ook mijne frigobox vullen met het nodige vocht (Blonde leffe,pilske,.....).We maken er een gezellig vlaamse kermis apres-tje van want naar ik heb horen zeggen is het ginder gene vetten......(aprés).Pepeetje is van plan van de 60 te doen (zo kan hij al het vuur aansteken,maar we zullen moeten oppassen dat hij niet aan de leffe zit),ik heb de 80 km in gedachten.In ieder geval wordt het starten met de forumbikers daar het een gezamenlijke start wordt.Ik kijk er al naar uit.Nu nog een schietgebedje doen dat het weer ook een beetje meewil.

Oja,mijn kodakske neem ik ook mee.(Om de site van Traxer een beetje te kunnen vullen.)
Een tt in Frankrijk,een bbq-tje en een aprés in de blote lucht kan voor mooie plaatjes zorgen.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Mmmmm, dat klinkt allemaal veelbelovend!!!
De streek is gewoon schitterend he! Ik zal er zijn. :bounce:
En Grumpy...zien we je daar ook?????
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

'K peize van nog een zakske houtskool en een bakske extra mee te brengen want we moeten 's anderdaags niet gaan werken hé en klein plateautje ziet dat ook zitten en ze drinkt zij niet hé.....('t is toch een braafken hé :wink: ....)

Nu nog hopen op een goed weerke.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Een raar vraagske :off: : mijn vrouwke hare sport is lopen (niet weglopen, hé [-X [-X [-X ).
Weet er iemand of er daar leuke loopparcours zijn? Is er animatie tijdens de rit (allez, ze loopt iets sneller op een 10km , dan wij fietsen op een 80km). :roll:
Douches?
Neen, veeteepeepeetje, bbq-en kan ze niet. #-o

Als ik haar meeneem, ben ik nooit te laat, hé... 8)

Info? :bounce:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Traxer wrote:Een raar vraagske :off: : mijn vrouwke hare sport is lopen (niet weglopen, hé [-X [-X [-X ).
Weet er iemand of er daar leuke loopparcours zijn? Is er animatie tijdens de rit (allez, ze loopt iets sneller op een 10km , dan wij fietsen op een 80km). :roll:
Douches?
Neen, veeteepeepeetje, bbq-en kan ze niet. #-o

Als ik haar meeneem, ben ik nooit te laat, hé... 8)

Info? :bounce:
douches: nope
animatie in de zaal bij aankomst: nope

Hou er rekening mee dat de start en aankomst echt heel basic is... Vraag maar aan Dingo, die viel vorig jaar na 8 km uit met een afgebroken der-pad. Die kon dus niets doen daar... #-o
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

o jawel...sightseeing,wandelen,naar de monokini's kijken( :^o :oops: :^o )!!na mijn marathon van 8 km #-o stond ik véééél vroeger als verwacht terug aan de inschrijving :( had de sleutels van berre zijn auto meegekregen om m'n wasgerief uit te halen!!wat ben je met wasgerief als er geen douches voorhanden zijn!! :evil: heb me dan maar opgesloten in de wc waar er ook een klein lavabeauke was!!kon me daar van het meeste vuil ontdoen en propere kleren aantrekken.maar dan begint da spelleke:je kunt er een drankske afhalen met een half stokbroodje die je buiten moet consumeren!! #-o na de inschrijving s'morgens zetten ze de ingang van de zaal af met tafels zodat je niet meer binnen in de zaal geraakt!!een aprés zit er dus zeker nie in :( heb m'n kronenburgske uitgedronken,broodje opgegeten en heb dan maar een lange wandeling gedaan langs de mooie kust!!bij m'n ophaling van de pechdienst moest de rest van onze groep nog zéker 2 uur op de bike,k'had dus tijd in overvloed!!tijdens de wandeling,bij het terugkomen,kwam ik een spar-winkel tegen die ik ben binnengegaan.ik kocht er een pakketje lokale pils(10-pack!!)en keerde naar de startplaats terug waar ik op de eerste terugkomers wachtte!!heb o.a.een pint getracteerd aan een chouffeke,een mooi meiske :wink: met haar vriend(26-inch collective/tielt) nonkel luc(scubaluc :wink: )en natuurlijk aan mijn half uitgeputte steenbakkersvrienden! :drunk: zo zie je dat ik mij niet verveeld heb en toch weer nuttig was voor de groep...'k voelde mij wel een beetje de sint-bernard onder de hulpverleners!! =D> hebben daarna nog genoten van een leuke aprés "chez nicole"
dees jaar hoop ik ook één van de langere afstanden te doen en ook een leuke aprés mee te maken!!nu enkel nog vervoer zoeken want ik waag de stap nie meer met mijn mini-ferrari!! :-? :oops: hopelijk een mooi weerke en nie zoals vorig jaar,mist,waar je werkelijk niets van het panorame zag :(
hondelijke groeten...dingo,de barman van wissant!!! :drunk: :drunk:
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Het is lang geleden dat ik nog eens gereageerd heb.Ik ga deze ook rijden.De grootste afstand denk ik . Het weer zal de beslissende factor zijn.Ik heb in Erwetegem de smaak weer te pakken gekregen na veel op de baan te hebben gereden.Ik hoop mij te kunnen aansluiten bij jullie.
Post Reply