13/5/2007 Erpe-Mere
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Heb even contact opgenomen met iemand van de organisatie. Deze tocht startte vroeger in Aaigem, nl 'Dwars door Aaigem'. Sinds dit jaar zijn ze uitgeweken naar Erpe-Mere. De tocht loopt dus over Erpe-Mere, Aaigem, Heldergem, Woubrechtegem...ed. Zal dus niet zo spectaculair qua hoogtemeters zijn.
Ga deze toch rijden, heb zondag niet veel tijd om 'verre' verplaatsingen te doen. Ideaal om wat kilometers af te malen en eindelijk nog es in de modder te spelen...
@ Herder Ronny, de regiotour in juni kan je ook starten in Erpe-Mere en dan kom je ook langs G'bergen.
Ga deze toch rijden, heb zondag niet veel tijd om 'verre' verplaatsingen te doen. Ideaal om wat kilometers af te malen en eindelijk nog es in de modder te spelen...
@ Herder Ronny, de regiotour in juni kan je ook starten in Erpe-Mere en dan kom je ook langs G'bergen.
- geniusbiker
- Mountainbiker
Post by geniusbiker »
juist terug van de 55km tt, prima bepijling, veel betere start en parkeerlocatie dan aan de kantine(aaigem)!! kortom mooi ritje!!!
55km
avs 22,9
hr 144
hm?
tot de volgende
geniusbiker
55km
avs 22,9
hr 144
hm?
tot de volgende
geniusbiker
voila, fietsje proper gewassen ....denk wel dat mijn achterband lek is...heb een paar keer moeten bijpompen...de 55 k gedaan en ik kan niet anders dan zeggen...een dikke 10 plus voor de organisatie...zéér verzorgde uitpijling..zelden zoveel pijltjes gezien...zelfs Jan B zou hier zijn weg gevonden hebben....voor den bocht ..in den bocht soms een paar pijlen bij elkaar..je kon er niet naast kijken...verder een zeer geslaagd parcours met toch wel de nodige hoogtemeters...heeft er iemand een idee hoeveel er waren op de 55...ik had het gevoel dat het meer op dan af was...allezins het was de moeite om naar erpe-mere te komen.........