Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

mtb arno wrote:
Riding Butcher wrote:Nico Eeckhout
wat is daar dan zo raar aan??
hij moet zich gewoon op de baan bezig houden en ni op ons terrein
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

in 2001 heb ik eeckhout ook zien rijden tijdens de 100 km vanb lommel!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Riding Butcher wrote:hij moet zich gewoon op de baan bezig houden en ni op ons terrein
Eigendomspapieren ?
EL_NOPPES
Mountainbiker

Post by EL_NOPPES »

in een draai in een afdaling is mijn maat over een kat gereden die uit een dijk sprong,gevolg: aan 70 per uur over die kat, de tarmac lelijk gekust en een boom van ZEEEEEEEER dichtbij gezien, wiel paraplu , maar die gast heeft gelukkig niets
zork
Mountainbiker

Post by zork »

EL_NOPPES wrote: maar die gast heeft gelukkig niets
en die kat?
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

zork wrote:
EL_NOPPES wrote: maar die gast heeft gelukkig niets
en die kat?
ssssst, ze hebben de dag erna konijn met pruimen gegeten :lol:
Chase
Mountainbiker

Post by Chase »

We waren ongeveer een week geleden naar onze dirt spot aan het rijden via veldwegen. Ineens zien we daar een auto staan met daarnaast een oude man poedelnaakt... Had liever een ander wegje genomen!
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Na maandan van racen over een overvolle Antwerpse Meir zijn er toch slachtoffers gevallen, een vrouw gegrepen tussen de remgrepen van m'n koersstuur #-o Natuurlijk gestopt en verontschuldigingen aangeboden. Haar reactie: 'Go away, I don't want that the police see you' [-o<

Donderdag nog voor de zoveelste maal voorrang van links genomen met de fiets, kwam er van rechts plots ne combi, mijne maat kon nimeer stoppen en die voorbij, ik es vriendelijk gelachen naar die police :P
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

viperke wrote:Na maandan van racen over een overvolle Antwerpse Meir zijn er toch slachtoffers gevallen, een vrouw gegrepen tussen de remgrepen van m'n koersstuur #-o Natuurlijk gestopt en verontschuldigingen aangeboden. Haar reactie: 'Go away, I don't want that the police see you' [-o<

Donderdag nog voor de zoveelste maal voorrang van links genomen met de fiets, kwam er van rechts plots ne combi, mijne maat kon nimeer stoppen en die voorbij, ik es vriendelijk gelachen naar die police :P
Euh, maanden racen over de Antwerpse Meir, voor de zoveelste maal voorrang van links genomen,... :roll:
Ik hoop dat je ermee aan het zwansen bent (anders zegt dit veel over jezelf, zo'n gedrag en er dan nog fier op zijn ook [-X ).
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Rikske wrote:
viperke wrote:Na maandan van racen over een overvolle Antwerpse Meir zijn er toch slachtoffers gevallen, een vrouw gegrepen tussen de remgrepen van m'n koersstuur #-o Natuurlijk gestopt en verontschuldigingen aangeboden. Haar reactie: 'Go away, I don't want that the police see you' [-o<

Euh, maanden racen over de Antwerpse Meir, voor de zoveelste maal voorrang van links genomen,... :roll:
Ik hoop dat je ermee aan het zwansen bent (anders zegt dit veel over jezelf, zo'n gedrag en er dan nog fier op zijn ook [-X ).
Helemaal mijn gedacht Rikske, 't is net dit soort toestanden waardoor alle fietsers scheef bekeken worden. Zo'n attitude vind ik ook echt niet kunnen. :evil:
Post Reply