06/05/07 sart-lez-spa
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- A d r i
- Mountainbiker
087/474842 en je hebt de organisatie aan de lijn.
Eventueel ook Francis Willems op willems.gileppe@hotmail.com
Eventueel ook Francis Willems op willems.gileppe@hotmail.com
de bossen van de gemeente Spa zijn effectief gesloten. De tocht, waarvan het begin dichtbij de gemeente Spa gelegen is, gaat integraal door op het (grote) grondgebied van de gemeente Jalhay-Sart, waar geen verbod geldt.
Vandaar : de tocht gaat door en met het parcours zoals gepland. Het speelterrein van de Hoëgne met zijn talrijke zijvalleitjes zal er dus zeker inzitten en belooft een hoop pret!
Tot morgen!
Vandaar : de tocht gaat door en met het parcours zoals gepland. Het speelterrein van de Hoëgne met zijn talrijke zijvalleitjes zal er dus zeker inzitten en belooft een hoop pret!
Tot morgen!
- A d r i
- Mountainbiker
Ik heb dit van iemand die ik straks zal proberen terug te kontakteren.mani wrote:ik heb juist gebed met de inrichting en de tocht gaat door.
Hij zegt dat alle goedkeuringen er zijn en dat er hier foute informatie verspreid is.Alles gaat normaal door als gepland.
Volgens de inrichter....![]()
Ik ben nu echter aan het werk (jaja, moet ook gebeuren)
Ik heb dit hier vermeld omdat ik het belangrijk genoeg achtte.
Ik hoor nu ook dat de organisatie blijft volhouden dat alles doorgaat, en zelfs nagevraagd heeft bij de burgemeester van Jalhay. Ze kregen daar ook te horen dat alles mag doorgaan.
Dus gaan met die banaan