Aldi

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Volgens dat meterke klopt mijn hart, dus zal het wel werken, he :wink: En ivm de levensduur....3 jaar garantie is niet niks ,he. Voor 17 euro kon ik dat niet laten liggen.
Alleen de fietsbroek, daar ben ik niet content van. 't Zeem is veel te dun. Na 30-40 km begin ik mijn gat al te voelen.
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Ik heb vorige week de GPS gekocht ( allé, eigenlijk gekregen van moeder :wink: ) uit den Aldi.

Het toestelleke werk prima. En voor maar 199 eurokes.
Tis natuurlijk gene Garmin ofzo, maar hij marcheert toch goed.
Tis hoofdzakelijk om mijn baan te vinden naar tt en zo. Dus zo nen helen duren heb ik toch nie nodig.

Greetz
Steve :wink:
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

ik ben heel content van mijn winter fiets broek toen goed warm de wijnen en de champange is beter is bewezen dan eender welke in zijn klasse
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

pctunner01 wrote:ik ben heel content van mijn winter fiets broek toen goed warm de wijnen en de champange is beter is bewezen dan eender welke in zijn klasse
wablief?
Balder
Mountainbiker

Post by Balder »

pctunner01 wrote:ik ben heel content van mijn winter fiets broek toen goed warm de wijnen en de champange is beter is bewezen dan eender welke in zijn klasse
De mosel - saar - ruwer van 2006 uit "den aldi" is een fantastisch wijntje.
't kost bijna niks maar héééééééééééérlijk!!!!!!!!
:drunk: :drunk: :drunk:
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

ik ben deze namiddag naar den aldi geweest om er ene te halen maar er wraen er geen meer om mijn verdriet te verwerken :cry: heb ik maar de ganse vaste route van overijse gedaan. :-D
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Balder wrote:ik heb me er ook eentje gekocht net zoals mijn pc van de aldi komt en veel dingen hier bij mij... Mensen kijken neer op aldi omdat dit geen merken van "bij ons" zijn maar in duitsland is aldi "spitzen qualität". Dus aldi is geen rommel maar een degelijke winkel voor een degelijke prijs. JAWOHl!!!!

p.s. hartslagmeter doet het prima... =D> :bounce:

Mijn pc komt ook van de aldi,zeer content van
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

newguy wrote:ik ben deze namiddag naar den aldi geweest om er ene te halen maar er wraen er geen meer om mijn verdriet te verwerken :cry: heb ik maar de ganse vaste route van overijse gedaan. :-D
Eentje bestellen, he. Dat had ik ook gedaan als ze op waren geweest. Er zijn ooit rechtzaken aangespannen geweest omwille van te snel uitverkochte promoties.
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Terwijl Harry weer overal zijn gal op spuugt(gefrustreerd van tussen armoezaaiers in den aldi en de lidl zijn inkopen te moetendoen ) :lol: :lol:
Efkens vermelden dat ik reeds meer dan 2 jaar met een draadloos fietscomputerke van de aldi rondrijd door weer en wind,droog en nat(slijk),warm en koud en dat het nog nooit heeft geratteerd what so ever. =D> .Mijn vrouw heeft er verleden jaar een gewone damesfiets gekocht en als ge dat vergelijkt met fietsen van de fietsenboer met dezelfde afmontage dan hebt ge wel eenkoopje gedaan hoor.
Aldi en lidl hebben goed materiaal,je moet het enkel wat in het oog houden wanneer ze zulke promo's hebben.
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

beste mountainbikers en "handige" harry

mijn hartslag meter werkt ook prefect en aldi rules en gemaan lekere koeken daar

greetzzzz bosse
Post Reply