hey
en week gelden kon je in de aldi fiets kleding kopen
deze week was het en hartslag meter
ik heb me er 1 aangeschafd en ben er content van
wie van jullie heefte r ook 1 gekocht?
greetzzz bosse
Aldi
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Hey Bosse veel plezier met je aankoop.
Van een bijdrage van een gefrustreerd persoon als Handige Harry ben je niets mee geholpen, deze doet niets liever dan verbaal ieder tegen zijn schenen te schoppen (gewoon deze kleuter negeren is dus de boodschap) Eigenlijk begin ik een beetje compassie voor HH te voelen, want wat een triestig leven moet deze slijten om hier zo het onnozel manneke komen uit te hangen?
Van een bijdrage van een gefrustreerd persoon als Handige Harry ben je niets mee geholpen, deze doet niets liever dan verbaal ieder tegen zijn schenen te schoppen (gewoon deze kleuter negeren is dus de boodschap) Eigenlijk begin ik een beetje compassie voor HH te voelen, want wat een triestig leven moet deze slijten om hier zo het onnozel manneke komen uit te hangen?
ik heb me er ook eentje gekocht net zoals mijn pc van de aldi komt en veel dingen hier bij mij... Mensen kijken neer op aldi omdat dit geen merken van "bij ons" zijn maar in duitsland is aldi "spitzen qualität". Dus aldi is geen rommel maar een degelijke winkel voor een degelijke prijs. JAWOHl!!!!
p.s. hartslagmeter doet het prima...

p.s. hartslagmeter doet het prima...
- henkdetank
- Mountainbiker
Post by henkdetank »
ik heb die fiets schoenen van de lidl, nou die bevallen goed ik rij alleen maar toertochten en daar zijn ze goed genoeg voor