Ik ben toe aan een nieuwe bike-computer en deze moet ook een hoogtemeter en hartslagmeter bevatten en overweeg om de sigma BC 2006 MHR aan te schaffen, iemand hier goede of slechte ervaringen mee?
Ook ervaringen en voorstellen van andere types zijn welkom.
Aankoop nieuwe bike-computer
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Als ik het geld had kocht ik onmiddelijk de garmin edge 305 maar deze kost 400 euro en is me toch wel wat teveel. De exacte prijs van de sigma weet ik niet maar ligt rond de 150 euro, wat toch een stuk goedkoper is. Ook de blackburn Delphi 6.0 wekt mijn interesse maar is mij eigenlijk onbekend, de importeur is shimano zijn. ben er nog steeds niet uit 
pfff, amai... na lang zoeke, vergelijken, bekijken, en nog is vergelijken denk ik dat ik eruit ben. Ik denk dat ik voor de Polar cs400 ga gaan.
deze is zeker niet de goedkoopste maar wel de meest complete die ik kon vinden voor een prijs die enigsinds nog (net) betaalbaar is (300 euro). Wou dit er eerst niet aan geven maar na al het zoekwerk mss toch beter iets meer spenderen en een degelijk apparaat kopen dat ik nog lang kan gebruiken.
doch, voor ik overga tot een aankoop, iemand ervaring met deze bike-computer?
deze is zeker niet de goedkoopste maar wel de meest complete die ik kon vinden voor een prijs die enigsinds nog (net) betaalbaar is (300 euro). Wou dit er eerst niet aan geven maar na al het zoekwerk mss toch beter iets meer spenderen en een degelijk apparaat kopen dat ik nog lang kan gebruiken.
doch, voor ik overga tot een aankoop, iemand ervaring met deze bike-computer?
-
Sjef
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Jekyll 1000 SL (=> 3000) Mono Mini, X-Max XL
De Garmin moet je denk ik wel wat goedkoper kunnen vinden dan 400.
Het je al op www.futurumshop.nl gekeken?
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... id=9063527
Men heeft goede ervaring met deze winkel hoor ik.
En ik ben dik tevreden met mijn 305
Het je al op www.futurumshop.nl gekeken?
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... id=9063527
Men heeft goede ervaring met deze winkel hoor ik.
En ik ben dik tevreden met mijn 305
Last edited by Sjef on Fri 04 May 2007 14:27, edited 1 time in total.
- Curlito
- Mountainbiker
Ik heb de Sigma hier in België 59.95 euro betaaldchimaera-8-2mega wrote:belange geen 150€ zenne
bvb.
http://www.starbike.com/php/product_inf ... e&pid=8199
wel rekening houden met verzendkosten (19,50€)
Geen verzendingskosten of niets dus als je dan moet kiezen tussen 60 en 300euro... ik zou het wel weten!
-
ApriliaRacerke
- Mountainbiker
Post by ApriliaRacerke »
Hoi Curlito,
Zou je me kunnen zeggen waar je de Sigma gevonden hebt?
Eventueel per pb.
Bedankt!
Zou je me kunnen zeggen waar je de Sigma gevonden hebt?
Eventueel per pb.
Bedankt!