Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
2W offroader
- Mountainbiker
Post by 2W offroader »
Ik heb vandaag per e-mail de bevestiging gekregen dat mijne Grand Canyon 7.0 klaar is om te vertrekken vanuit Duitsland. Ik schat in dat hij tijdens de week dat komt hier is. Kwam wel als een goeie verrassing want ze zijden eerst dat het pas week 19 ging worden, en dat is volgende week. Maar tis nu al ! Normaal is altijd iemand thuis dus da is geen probleem, maar tijdens den dag ga ik wel naar school, en ik wil hem zien aankomen. 
- Nico_1977
- Mountainbiker
Op da mailtje kan je lang wachten.. ik heb er nooit een gehad.. opeens stond hij hier..scelter wrote:Ik heb vorige vrijdag een overschrijving gedaan, het geld is al sinds maandag van mijn rekening en ik heb nog altijd geen mailtje gehad dat ze hem versturen
Waarschijnlijk zal het eind volgende week zijn dat je em hebt.. bij mij was het ook een ander halve week.. anders een mailtje sturen naar hun voor te horen wanneer hij vertrokken is..
Beetje achter hun pluimen zitten..
- scelter
- Mountainbiker
Ga ik onmiddellijk doen seh. Ik ben zo ongeduldigNico_1977 wrote:Op da mailtje kan je lang wachten.. ik heb er nooit een gehad.. opeens stond hij hier..scelter wrote:Ik heb vorige vrijdag een overschrijving gedaan, het geld is al sinds maandag van mijn rekening en ik heb nog altijd geen mailtje gehad dat ze hem versturen![]()
Waarschijnlijk zal het eind volgende week zijn dat je em hebt.. bij mij was het ook een ander halve week.. anders een mailtje sturen naar hun voor te horen wanneer hij vertrokken is..
Geef ze wat tijd, he. Geld is minimum 3 dagen onderweg (yep, de twee banken kunnen 1 dag met jouw geld doen wat ze willen). Ze hebben dus ten vroegste donderdag hun geld gekregen. Vandaag zal de fiets wel vertrekken. Midden volgende week zal hij wel aankomen. 't Is daarom dat ik ook iedereen aanraad om met Visa te betalen.Nico_1977 wrote:Op da mailtje kan je lang wachten.. ik heb er nooit een gehad.. opeens stond hij hier..scelter wrote:Ik heb vorige vrijdag een overschrijving gedaan, het geld is al sinds maandag van mijn rekening en ik heb nog altijd geen mailtje gehad dat ze hem versturen![]()