Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

verleden jaar met nog een koppel naar zo'n centerparks geweest in nederland, na nen dag of twee gingen mijne kameraad en ik met het goede weer een fietstochtje maken , zien we daar opeens een pijltje hangen "naaktstrand" , wij in blijde verwachting daarheen gesneld komen we ter plaatse en blijven we op ons gemakske voortrijden , we moesten wat rechtstaan op onze fiets om door de struiken te kijken , wat zien we daar? het ene klokkespel na het andere, was namelijk een naaktstrand uitsluitend voor mannen , FUCK WEGWEZEN!!!!!!!!!! :bounce:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

ja watte Jurgen.....
Lincky
Mountainbiker

Post by Lincky »

Eens met mijne camion een vallende fiets verpletterd.
Was van een hollander zijne auto gevallen, schoot niet veel meer van over, een pedaal was in d'een tarmac geduwd. :lol: :lol: En het was nogtans een Kettler.
En die gast maar zagen en mij de schuld geven.

Met één van mijn vorige fietsen een kieken dood gereden. Jawade, heb ik een postje gepakt. Ik heb er nog steeds littekens van.
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

Daarstraks me een bult verschrokken toen opeens uit het niks een stevig everzwijn het pad overstak in volle vaart. Volgens mij als zo'n kerel van 100kg je tegen 30km/u aanloopt dan heb je een probleem. Nu ja, best wel grappige beesten. Ik denk dat het harder schrikken is als je in canada een Moose aanrijdt of iets dergelijks.
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Nico Eeckhout
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

Riding Butcher wrote:Nico Eeckhout
wat is daar dan zo raar aan??
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

't Is ne baanrenner eh
henkdetank
Mountainbiker

Post by henkdetank »

op een vaste korte route in Ned , Goes kun je ook vanalles tegen komen is namelijk als het wat schemerig word een homo ontmoetings plaats dus wees gewaarschuwd niet pissen daar , is voor eigen risico #-o
Stuntman
Mountainbiker

Post by Stuntman »

Gisterenavond (wel tijdens ritje met koersfiets :oops: ) kwam ik in Oostkamp een langharige blonde dame tegen die aan het wandelen was met haar hondje. Toen ik dichter reed bleek het dus een verbouwde man te zijn. Volgens mij zijn er nog enkele operaties nodig om hem/haar volledig op vrouw te laten lijken.
polman
Mountainbiker

Post by polman »

Stuntman wrote:Gisterenavond (wel tijdens ritje met koersfiets :oops: ) kwam ik in Oostkamp een langharige blonde dame tegen die aan het wandelen was met haar hondje. Toen ik dichter reed bleek het dus een verbouwde man te zijn. Volgens mij zijn er nog enkele operaties nodig om hem/haar volledig op vrouw te laten lijken.
Ik Heb Die Ook Al Gezien :-&
Post Reply