Brubiker,het is bijna zover (lees : bijna zaterdag)
Er mag nu toch wel een tipje van de sluier gelicht worden wat het parcours betreft,hé.
Der zitten hier nog precies enkele twijfelaars tussen.
Ikke alvast niet,St.Andries krijgt tot op heden nog altijd mijn voorkeur op gelijk welke tocht.
Zoals Bonsai hier correct weergeeft is het voor de twijfelaars keuzes maken.Ook zijn beschrijving qua parcours is perfect weergegeven.
Laat 1 ding van mij aannemen : St.Andries is de mooiste Brugse tocht uit die streek.Dat het rap bollen wordt,weet ik ook wel,maar wat mij vooral doet overtuigen is de enorme tijd dat er in dat parcours gestopt.(Spreek uit ondervinding en weet dus wat het is.De liefde voor de mtb-sport en het werk dat zij erin stoppen hebben wij als biker veel plezier aan.)
Je zult op privéstukken rijden waar je met geen andere tt doorrijdt alsook op eigen aangelegde stukken (singletracks) die ze zelf maken speciaal voor hun tocht.Ik heb me zelfs laten vertellen dat na hun tocht deze eigengemaakte singletracks terug toegeharkt worden daar ze zich op privéstukken bevinden.Unieke stukken off-road dus en geloof me op die stukken zal je gemiddelde toch wel ietskes zakken.
05/05/2007 Brugse Bossentocht Sint - Andries, Brugse Bikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Wij komen zeker ook af met enkele choufkes en enkele chouffe kids.
Verslag van vorig jaar klik op volgende link
http://www.choufkes.be/mtb/ritverslagen ... 202006.htm.
Zou zeggen tot zaterdag wij starten om 9.00 uur ter plaatse
Vorig jaar super genoten van deze toertocht

Verslag van vorig jaar klik op volgende link
http://www.choufkes.be/mtb/ritverslagen ... 202006.htm.
Zou zeggen tot zaterdag wij starten om 9.00 uur ter plaatse
Vorig jaar super genoten van deze toertocht
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
sorry maar de link werkt niet.
Voor een verslagje kijk op onze site en ga verder naar rit verslagen ....
Voor een verslagje kijk op onze site en ga verder naar rit verslagen ....
parkoers
Beste VTT-tje en andere mtb-ers...
Inderdaad, zaterdag is het zover... een aantal leden zijn al dagen bezig de privé-stukken in te richten. Er wordt met bladharken een pad aangelegd zodat de bladeren geen hindernis vormen en jullie materiaal niet beschadigen. In Zedelgem gaat het over een strookje van 2.200 m...je hoort het goed. En inderdaad, na de tocht wordt alles weer teruggeharkt zodat het bos er weer bij ligt als van tevoren... een principe dat de Brugse Bikers steeds huldigen en waar ze zich ten overstaan van de eigenaars toe verbinden. In het Foreestbosje zit er weer een bis-nummerke en een nieuw aangelegde singletrack. Om van te snoepen... Ook het Kraaienkasteel is uitgebreid... zij die voor Brugge kiezen op basis van hun ervaringen de vorige jaren zullen zeker niet ontgoocheld naar huis keren!
Inderdaad, zaterdag is het zover... een aantal leden zijn al dagen bezig de privé-stukken in te richten. Er wordt met bladharken een pad aangelegd zodat de bladeren geen hindernis vormen en jullie materiaal niet beschadigen. In Zedelgem gaat het over een strookje van 2.200 m...je hoort het goed. En inderdaad, na de tocht wordt alles weer teruggeharkt zodat het bos er weer bij ligt als van tevoren... een principe dat de Brugse Bikers steeds huldigen en waar ze zich ten overstaan van de eigenaars toe verbinden. In het Foreestbosje zit er weer een bis-nummerke en een nieuw aangelegde singletrack. Om van te snoepen... Ook het Kraaienkasteel is uitgebreid... zij die voor Brugge kiezen op basis van hun ervaringen de vorige jaren zullen zeker niet ontgoocheld naar huis keren!
- Traxer
- Kerstman
Brugge! (die scone)slijkcrosserke wrote:Ik ben nog aan het twijfelen tussen deze en Zottegem.
Iemand advies?
De streek van Zottegem is al een tijdje geleden
en de streek van Brugge krijgen we af en toe wel eens onder de wielen geschoven.
Mo toch ben ik na het lezen van alle positieve opmerkingen beginnen twijfelen.
- kommil foo
- Mountainbiker
Post by kommil foo »
Een tochtje die kommil zeker niet wil missen
De brugse bikers komen ieder jaar verrassend uit de hoek daarom is het zo leuk om er iedere keer terug bij te zijn
Aan de twijfelaars kzou zeggen niet twijfelen en zeker afkomen tzal junder niet spijten
kommil
De brugse bikers komen ieder jaar verrassend uit de hoek daarom is het zo leuk om er iedere keer terug bij te zijn
Aan de twijfelaars kzou zeggen niet twijfelen en zeker afkomen tzal junder niet spijten
kommil
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Ola paula,
ik krijg hier verschillende mails met de vraag om eens naar deze topic
te komen kijken. Nu snap ik het dus..... Ja, ik leef nog en zal ook
voor mij de mooiste tt uit de streek rijden.
Eigenlijk mag je niet twijfelen en dus gewoon afkomen...
Ik zal door een bronchitis op m'n longen dit jaar de tt 1 keer rijden.
Ons witje wou verhuizen en den deze wou helpen, resultaat... al een
maand die zware hoestbuien en Witje, Ivca en Witten kunnen het
beamen. Ik kan hem ook maar een keer rijden want ik heb een vermoeden
dat m'n vrouw net zoals vorig jaar het eten moet voorzien voor het team
van de Brugse Bikers.... Of ben ik mis Brubiker ????
Dus Brubiker na een bak leffe voor onze Veeteeteetje en Grote Plateau
kan je maar beter zorgen voor een dokter voor mij.....
ik krijg hier verschillende mails met de vraag om eens naar deze topic
te komen kijken. Nu snap ik het dus..... Ja, ik leef nog en zal ook
voor mij de mooiste tt uit de streek rijden.
Eigenlijk mag je niet twijfelen en dus gewoon afkomen...
Ik zal door een bronchitis op m'n longen dit jaar de tt 1 keer rijden.
Ons witje wou verhuizen en den deze wou helpen, resultaat... al een
maand die zware hoestbuien en Witje, Ivca en Witten kunnen het
beamen. Ik kan hem ook maar een keer rijden want ik heb een vermoeden
dat m'n vrouw net zoals vorig jaar het eten moet voorzien voor het team
van de Brugse Bikers.... Of ben ik mis Brubiker ????
Dus Brubiker na een bak leffe voor onze Veeteeteetje en Grote Plateau
kan je maar beter zorgen voor een dokter voor mij.....