24 h van kester

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
mtb arno
Pro

24 h van kester

Post by mtb arno »

is er hier nog iemand die mee doet aan de 24h?
vorig jaar hebben we meegedaan met een ploeg en zijn we 2 de geeindigt, ben benieuwd wat het diet jaar kan worden.
hopelijk blijft het dat weekend droog, want zoals vorig jaar, dat was echt ni te doen :drunk:
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Jaja ik ben toch weer van de partij en inderdaad geen weer zoals vorig jaar want da was toch wel een beetje te heavy ze....

Ma remember vorig jaar was het wel ook goe weer hé de week ervoor! Da lag daar poederdroog en als het zover was hadden ze hierboven zomaar beslist om de hemelsluizen nekeer open te zetten gedurende 24h :roll: :roll:
josken
Mountainbiker

Post by josken »

wanneer is da ?
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

weekend van de 12 de mei
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ik doe mee , mijn eerst keer, wel moet mijn fiets nog tip top zijn voor dit week end. Ik probeer om niet de slechtste tijd achter mijn naam te krijgen daar. t Zal waarschijnlijk hard zijn, maar daar gaan we voor, en natuurlijk ook om mega fun te beleven. Onze club uit Gistel is er met 2 teams ingeschreven.
Daan18
Mountainbiker
Location: Cube reaction Silver 2006 Reba race X0 gripshift Juicy 7

Post by Daan18 »

Stijnie wrote:Jaja ik ben toch weer van de partij en inderdaad geen weer zoals vorig jaar want da was toch wel een beetje te heavy ze....

Ma remember vorig jaar was het wel ook goe weer hé de week ervoor! Da lag daar poederdroog en als het zover was hadden ze hierboven zomaar beslist om de hemelsluizen nekeer open te zetten gedurende 24h :roll: :roll:

en de kans dat ze dat dit jaar weer doen stijgt zienderogen
Mondeoracing
Mountainbiker

Post by Mondeoracing »

Peltercrossers doen ook mee :-D :-D
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

Daan18 wrote:
Stijnie wrote:Jaja ik ben toch weer van de partij en inderdaad geen weer zoals vorig jaar want da was toch wel een beetje te heavy ze....

en de kans dat ze dat dit jaar weer doen stijgt zienderogen
daar begin ik ook wat schrik voor te krijgen :-?
franky
Mountainbiker

Post by franky »

de meerbeekse bikers zullen er ook weer zijn met 2 ploegen. en als 't is zoals verleden jaar, dan zal franky zijn oude kar bovenhalen (wegens geen goesting om weer alles naar de kl* te rijden [-X )
scalpel
Mountainbiker

Post by scalpel »

pronatura cycle team doe ook mee.
Voor de eerste keer.
Hoe doen jullie dat met de verlichting op de fiets?
Beste koop, alternatieven?
Post Reply