Garmin Edge305 (PRODUCTTEST)
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- Revontulet
- Kerstman
Post by Revontulet »
Idem hier
Ik heb een garmin 205. Kan ook geen gegevens van GPS naar computer sturen wel omgekeerd. Dus trainingen kan ik van het trainingcenter naar mij GPS zenden.
Vroeger ook geen problemen gehad.
Ook USB-drivers 2.2.1.0
Zal maandag mss naar as adventure gaan. als het open is natuurlijk.
Ik heb een garmin 205. Kan ook geen gegevens van GPS naar computer sturen wel omgekeerd. Dus trainingen kan ik van het trainingcenter naar mij GPS zenden.
Vroeger ook geen problemen gehad.
Ook USB-drivers 2.2.1.0
Zal maandag mss naar as adventure gaan. als het open is natuurlijk.
-
gian-claudio
- Mountainbiker
Post by gian-claudio »
"To power the unit back on, press the "Mode" and "Reset" buttons at the same time. Let go of those two buttons, press the power button, and the unit will turn back on."
Hallo,
ben ook van plan een GPS aan te schaffen, maar ja natuurlijk ken ik er niet zoveel van. Had op de site van www.bikers.be gezien dat je bepaalde files kan downloaden van routes in België, kan je die dan gewoon overbrengen naar je Edge? Op de site staat onder extras en dan road-books & GPS.
Bedankt
Grtz
ben ook van plan een GPS aan te schaffen, maar ja natuurlijk ken ik er niet zoveel van. Had op de site van www.bikers.be gezien dat je bepaalde files kan downloaden van routes in België, kan je die dan gewoon overbrengen naar je Edge? Op de site staat onder extras en dan road-books & GPS.
Bedankt
Grtz