Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

2W offroader wrote:Ik heb een vraagje over de Grand Canyon 7.0. Op de site van Canyon staat bij testberichten dat de 7.0 met een 'frame protectie sticker set komt'. Weet iemand wat dat juist inhoud? Want anders moet ik dat ni meer kopen...
Bedankt
Jup, tegen de onderzijde van de schuine buis zit een lange doorgeschijnende plastic strip ter bescherming tegen steenslag. Ook punten waar bekabeling langs het frame kan schuren zijn zo beschermd. Rond de kabels zelf zit ook nog een beschermerke zoals ge op de foto's wel kunt zien (er staat een canyon logo op).
Ik vermoed (maar daar ben ik wel niet 100% zeker van) dat er ook een zwarte hoes rond de rechter liggende achtervork zit om te voorkomen dat de ketting tegen het frame slaat. Ze zijn netjes afgewerkt die canyon's =D>
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

scelter wrote: Ik vermoed (maar daar ben ik wel niet 100% zeker van) dat er ook een zwarte hoes rond de rechter liggende achtervork zit om te voorkomen dat de ketting tegen het frame slaat.
Inderdaad.. vergeten nen foto van te pakken.. maar ik denk dat ge ze wel kent van die neopreen beschermingen met velcro sluiting..

Ik verschoot er ook van hoe dat ze in de details zijn afgewerkt..
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Zelfs onder die beschermingshoes zit een doorschijnende sticker. Ik mis er wel eentje die beschermt tegen chainsuck :(
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

Nieuwe bladen kopen ;)
2W offroader
Mountainbiker

Post by 2W offroader »

Bedankt!
Duidelijke fotos
Dat ziet er allemaal goed uit, inderdaad die Canyons zijn wel goed afgewerkt. Zalige fietsen gewoon...
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

scelter wrote:
Nico_1977 wrote:
scelter wrote:Ik heb net een bericht ontvangen dat hij klaar staat om verstuurd te worden. Supersnel. Ik heb hem zondag avond pas besteld =D> . Ik heb via gewone overschrijving betaald want ik heb een limiet van 1250 euro op mijn visa..
Hoho.. nog nen Canyon op de teut in zonhoven binne kort
Jup het gaat daar blinken binnenkort :wink: Nog 2 vraagjes: krijg ik nog een mail wanneer de fiets op de post gaat? En wat als er niemand hier is om de fiets aan te nemen als ze hem komen leveren? Wat doet men dan?
Ik wil mijn vraag nog eens onder de aandacht brengen want daar heb ik nog geen antwoord op gevonden.
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

scelter wrote:
scelter wrote:
Nico_1977 wrote: Hoho.. nog nen Canyon op de teut in zonhoven binne kort
Jup het gaat daar blinken binnenkort :wink: Nog 2 vraagjes: krijg ik nog een mail wanneer de fiets op de post gaat? En wat als er niemand hier is om de fiets aan te nemen als ze hem komen leveren? Wat doet men dan?
Ik wil mijn vraag nog eens onder de aandacht brengen want daar heb ik nog geen antwoord op gevonden.
Ik ben mijn fiets gewoon gaan ophalen in Koblenz zo'n jaartje geleden. Geen probleem trouwens want dat is gewoon een winkel.
Een kameraad heeft hem laten leveren. De courier kwam echter een dag vroeger opdagen dan verwacht zodat er niemand thuis was. Ze hebben dan de fiets gewoon achtergelaten bij de buren. Dat vind ik dus gevaarlijk. Als die hem gewoon verder verkoopt omdat je een burenruzie hebt....
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

bij mij (juli 06) waren ze langsgeweest, maar was niet thuis. ik ben hem dan gaan halen bij depot taxipost in lummen...geen risico bij mijn weten...

grtz
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Die doorzichtige folie is niet zomaar plastiek folie maar tansparante carbonfolie van 3M. Ik heb eens een demo filmpje hiervan gezien darna vroeg ik mij af waarom niet alle fabrikanten zo'n folie op de onderste buis kleven.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Even gezocht en dit tegengekomen: http://www.youtube.com/watch?v=eTBj9T9jIOg
Post Reply