houffalize 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Biestie1 wrote:
LuckyIron wrote:
Mystix wrote:
Ik snap er niks van. Triestige konijnen... kom eens uit uw hol.
voor mij hoeft het niet, laat alle media-aandacht maar weg! Nu krijg je een ontzettend mega super mtb-evenement in eigen land. Wie komt er kijken: mensen die ofwel zelf mountainbiken, ofwel iets van mountainbike kennen. Je betaalt amper 6€ voor een heel weekend! Je kan de renners aanraken, geen parkoers waar je achter hekken staat! Contact met de renners...prachtig allemaal.
In "the village" kan je dan rustig een babbeltje doen met jan en alleman.

houden zo, der moet van mij ni teveel media aandacht komen

=D> =D> =D>
Mijn gedacht !

Als de media er op springen zijn we binnekort ook 20 euro of meer aant betalen zoals in de cyclocross. En dan wordt het ook een boerenkermis met bier en vettige worsten.
't Is dan wel off-topic, maar toch even vermelden dat die dure inkom van de cyclocross niets heeft te maken met media-aandacht. Als je 't goed speelt, kan de media-aandacht er net zo goed voor zorgen dat ge geen inkom meer moet betalen... omdat de organisatie dan op een andere manier aan centen geraakt. De reden waarom in de CC de toeschouwers zoveel betalen is omdat de UCI organisatoren uitmelkt om een koers te mogen organiseren... Enfin, andere discussie.
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

Fons Moors wrote: Kijk nu eens op het filmke van vorige zaterdag in houffa.
Laat iets weten als je er op staat...
Fons, al gezien dat Sauser refereert naar jouw web-pagina op zijn site !!! =D> http://www.sauserwind.com/diary.asp?Ap=1&Ps=10
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Jaja Fons is al een begrip in belgie :d maar nu ook de wijde wereld in =D> . Ps sauser heeft ook niks dan lof over houffalize =D>
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

De vijf filmkes die ik daar maakte staan nu op het net.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ik zag één van de mannen van helios met een helmet camera (ook op de fotokes van fons te zien) rondrijden. Weet er iemand of daar ook materiaal van op het net te vinden is?
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

schoon werk =D>
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

scelter wrote:Ik zag één van de mannen van helios met een helmet camera (ook op de fotokes van fons te zien) rondrijden. Weet er iemand of daar ook materiaal van op het net te vinden is?
Voor info op:
http://www.actioncameras.co.uk/acatalog/ATC-2000.html
Image
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Fons Moors wrote:
scelter wrote:Ik zag één van de mannen van helios met een helmet camera (ook op de fotokes van fons te zien) rondrijden. Weet er iemand of daar ook materiaal van op het net te vinden is?
Voor info op:
http://www.actioncameras.co.uk/acatalog/ATC-2000.html
Ik heb mijn vraag weer wat slecht geformuleerd zie ik. Ik bedoelde één van die filmpjes dat die man gemaakt heeft. :wink:
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Heeft er iemand ook deelgenomen aan de nachttocht op vrijdag, georganiseerd door O2bikers ?
Daar hebben ze ook foto's getrokken, iemand enig idee waar je die kunt bezichtigen ?
Post Reply