29/04/2007 Opwijk-Mazenzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

dadi wrote:bedankt aan alle 801 die er bij waren. ik hoop dat iedereen eten en drinken gehad heeft want we waren maar voorzien op 500. ( de spar leeggekocht in asse). ik verkondig al 3 maand dat het de laatste keer zou geweest zijn maar de " opwijk bikers united" doet me weer van gedacht veranderen. sorry dat de pijlen in mollem om 15.30u al weg waren maar de pijl- ophalers waren iets te snel. de kleur van de pijlen, ja we zullen eens testen met een gele meet op dat rood .
Laatste keer? Please not [-o< . We hebben er zo van genoten dat deze tocht reeds met stip aangeduid staat voor volgend jaar. Vermits we zelf van de buurt zijn (Beigem/Grimbergen) kunnen we stellen dat deze tocht qua parkoers werkelijk de top is van deze streek : hebben o.a. de TT van asse, merchtem, humbeek enz... gereden. Jouw tocht biedt alle mooie mogelijke ingrediënten : mooie klimmen en afdalingen, aaneenschakeling van veldwegen, singletracks, technische stukjes enz...

Kan wel begrijpen dat de organisatie ontzettend veel tijd en moeite kost maar indien mogelijk toch graag opnieuw deze tocht in 2008. Ik denk dat vele (forum)bikers hier opnieuw naar uitkijken.

Alleszins knap gedaan en bedankt voor deze toch.
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

[quote]Wel, P°, je kon voor de 80 (85) van Mazenzele starten tot 10u30. 5u daarbij is 15u30, voor de trageren is dat weinig zeker met 'zoveel' hoogtemeters. Daarbij, ik zou met het ontpijlen starten vanaf het begin, en niet naar het einde toe. [/quote]
Er was zeker nog één biker vanaf deze plaats waar ze met het ontpijlen startten, die de weg kwijt was (Mollem vermoed ik, het station van dit dorp was vlakbij).

Reken daarbij nog eens drie pauzes van een minuut of tien a vijftien, en je komt aan op de plaats waar deze trageren reden (waaronder ik). Net iets te vroeg ontpijld, een kwartier later was net te doen![/quote]

even reageren: de afpijlers zijn begonnen met de 30 km te ontpijlen om 12.00 en deze liep de laatste 5 km samen met de 50 en de 80 vandaar dus dat de pijlen weg waren om 15.30.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

dadi wrote: ik verkondig al 3 maand dat het de laatste keer zou geweest zijn
DURF NIE HÉ !!!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

P° wrote:
dadi wrote: ik verkondig al 3 maand dat het de laatste keer zou geweest zijn
DURF NIE HÉ !!!
Maar neen, hij durft niet
we praten hem wel om.
Volgend jaar iets rapper aant parkoers beginnen.

Streets
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

En gewoon hetzelfde weer reserveren voor 2008 :lol:

Off-topic @Streets: rij je soms met een Idworx MR?
Die Rohloffs interesseren me nl...
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Dickie wrote:Off-topic @Streets: rij je soms met een Idworx MR?
Awel neen
een Streets frame gemakt door Daan
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

Dickie wrote:Off-topic @Streets: rij je soms met een Idworx MR?
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... highlight=
Op deze site kan je een hele rohloff discussie volgen

Streets
mountainsurfer
Mountainbiker

Post by mountainsurfer »

Lucky22 wrote:
dadi wrote:bedankt aan alle 801 die er bij waren. ik hoop dat iedereen eten en drinken gehad heeft want we waren maar voorzien op 500. ( de spar leeggekocht in asse). ik verkondig al 3 maand dat het de laatste keer zou geweest zijn maar de " opwijk bikers united" doet me weer van gedacht veranderen. sorry dat de pijlen in mollem om 15.30u al weg waren maar de pijl- ophalers waren iets te snel. de kleur van de pijlen, ja we zullen eens testen met een gele meet op dat rood .
Laatste keer? Please not [-o< . We hebben er zo van genoten dat deze tocht reeds met stip aangeduid staat voor volgend jaar.

Kan wel begrijpen dat de organisatie ontzettend veel tijd en moeite kost maar indien mogelijk toch graag opnieuw deze tocht in 2008. Ik denk dat vele (forum)bikers hier opnieuw naar uitkijken.

Alleszins knap gedaan en bedankt voor deze toch.

kom volgend jaar ook terug vindt dit een van de betere tochten van jaar (zit in mijne top 5 van vlaanderen )
tocht met hoog mtbike gehalte
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

@Dadi

kan dat zijn dat nog niet alle bepijling weg is?
ik heb gisteren in Relegem nog 4 pijlen weggehaald.
maar anders moet ge eens zeggen tot waar ze gestopt zijn, dan wil ik die buitenste lus wel eens afrijden en de pijlen recupereren

Streets
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

opletten streets, ontpijlen wordt zondag verdergezet of ge zoudt van in kobbegem moeten starten tot in mollem. alle buitenkanten van in asse containerpark staan er nog.
Post Reply