Hoe vind je nu die terralogic na wat meer gereden te hebben?
Want ik ben nog aan het twijfelen tussen een paar vorken en deze is er één van.
Nog niet beklaagd dat je geen gewone hebt met lock out?
S-Works Epic Carbon 2007 - updates!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
//Smalle\\
- Mountainbiker
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Re: S-Works Epic Carbon 2007 - updates!
Wat heeft dit qua gewichtswinst opgeleverd t.o.v. orginele S-Works/Thomson onderdelen?madskatingcow wrote:03 juli 2007 - enkele updates
Syntace Duraflite carbon stuur - 580 mm
Syntace F99 stuurpen - 90 mm
Syntace P6 carbon zadelpen - 410 mm
Very nice updates, die Fox valt echt op nu en wat een gewichtswinst... zou ook in mijn zwarte S-Works passen
Ga je er geen spijt van hebben dat je geen Terralogic meer hebt?
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Ik zou is moeten wegen met een handweegschaal om het exacte verschil te weten. Moet wel lukken in de loop van volgende week.
Aanvankelijk had ik verwacht dat de RLC me aan mijn oude Rock Shox Duke XC zou herinneren : vooraan pompen tijdens het pedalen. Dit is gelukkig echter totaal niet het geval : de vork is verbazend stabiel, en spreekt onmiddellijk aan bij de minste oneffenheid. De Terralogic 2007 is ook een super vork, maar daar zat toch steeds een zeer kleine vertraging op. Ik heb de lockout van de RLC zelfs nog niet gebruikt
Spijt in geen geval
In de nieuwe O2 bikers van deze maand staat trouwens een kort interview met iemand van Fox. Daar wordt in vermeld dat het inwendige systeem van de RLC's aangepast is om pompen tijdens het rijden tegen te gaan.
Aanvankelijk had ik verwacht dat de RLC me aan mijn oude Rock Shox Duke XC zou herinneren : vooraan pompen tijdens het pedalen. Dit is gelukkig echter totaal niet het geval : de vork is verbazend stabiel, en spreekt onmiddellijk aan bij de minste oneffenheid. De Terralogic 2007 is ook een super vork, maar daar zat toch steeds een zeer kleine vertraging op. Ik heb de lockout van de RLC zelfs nog niet gebruikt
In de nieuwe O2 bikers van deze maand staat trouwens een kort interview met iemand van Fox. Daar wordt in vermeld dat het inwendige systeem van de RLC's aangepast is om pompen tijdens het rijden tegen te gaan.
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Integendeel, is een van de lichtere & bovendien de sterkste van alle carbon zadelpennen. Meer info hier