Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Charlie Big Potato
- Mountainbiker
Post by Charlie Big Potato »
Dan zijn we nu met drie...
Hoe zit het trouwens met rugventilatie bij de MULE en de BLOWFISH? Want dat lijken me beide interessante modellen ('06 nu met korting...).
EDIT: net via die link van ebay ook de Mule 2007 besteld in het blauw/grijs. 59 euro met verzending... geen slechte prijs! Nu hopen op een snelle ontvangst...
Hoe zit het trouwens met rugventilatie bij de MULE en de BLOWFISH? Want dat lijken me beide interessante modellen ('06 nu met korting...).
EDIT: net via die link van ebay ook de Mule 2007 besteld in het blauw/grijs. 59 euro met verzending... geen slechte prijs! Nu hopen op een snelle ontvangst...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik heb sinds vorige zomer de Camelbak Slipstream (dienen fluo-gele). In feite gemaakt voor de asfaltmannen, maar ben er toch tevreden van. Heb hem ondermeer omwillen van de compactheid gekozen. 1,5 liter drankinhoud maximaal. Verder kan ik nog een binnenband meenemen, de noodzakelijke tools, een pomp en nog wat voeding. Voor sommigen misschien iets te klein uitvallen (voor de marathons in het algemeen). Ik rij echter zelden meer dan 130 km en met de nodige bevoorrading onderweg is deze Camelbak voor mij (voorlopig) voldoende.
Kostte bij Barracuda iets meer dan 40 Euro. Daarvoor kan je dus niet bedrogen zijn.
Kostte bij Barracuda iets meer dan 40 Euro. Daarvoor kan je dus niet bedrogen zijn.
-
Charlie Big Potato
- Mountainbiker
Post by Charlie Big Potato »
Ik had ook wat schrik voor dat zweten (schuren nu niet echt). Ik vind dat het eigenlijk al bij al goed meevalt bij mijn Mule. Tuurlijk is het altijd iets warmer dan zonder rugzak, maar die 'air director' openingen lijken toch iets te werken (er kan dus lucht tussen de rugzak en je rug op sommige plekken).
Idem, echt een aanrader die mule!Charlie Big Potato wrote:Ik had ook wat schrik voor dat zweten (schuren nu niet echt). Ik vind dat het eigenlijk al bij al goed meevalt bij mijn Mule. Tuurlijk is het altijd iets warmer dan zonder rugzak, maar die 'air director' openingen lijken toch iets te werken (er kan dus lucht tussen de rugzak en je rug op sommige plekken).
heb zowel een camelbag blowfisch (heel praktisch wegens extra rits voor extra volume) voor alledaags gebruik en dagtrektochtenimre wrote:wel eens aan een deuter gedacht, de drinkzak is nog makkelijker schoon te houden, moet maar eens op de sit kijken
Groeten Imre![]()
en een deuter hydro lite 3.0, heel compact, goed ventilerend voor marathons
den drinkzak zelf van deuter vind ik veel gemakkelijker om perfect af te sluiten en om te reiningen
het mondstuk heb ik vervangen door dat van camelbag (past daar gewoon op)
deze combinatie van drinkzak deuter met mondstuk camelbag, gebruik ik voor zowel in mijne camelbag als in mijne deuter
het beste van twee werelden
-
Chill
- Mountainbiker
Ik heb mezelf vorige week ook ne camelbak aangeschaft
Namelijk den MTB 100.
Dit model is 95% hetzelfde als de MULE (niet de nieuwe)
Enkel zijn de ritsen hier en daar langer bv om de zak erin te krijgen
Gekocht voor 50€ op futurumshop
Donderdag besteld maandag geleverd
Zondag getest in Herselt en buiten dat ik nog iets moet verzinnen
om men slang weg te hangen ipv bengelend naar benenden
is alles picobello of zoals Napoleon het zou zeggen TIP TOP
Namelijk den MTB 100.
Dit model is 95% hetzelfde als de MULE (niet de nieuwe)
Enkel zijn de ritsen hier en daar langer bv om de zak erin te krijgen
Gekocht voor 50€ op futurumshop
Donderdag besteld maandag geleverd
Zondag getest in Herselt en buiten dat ik nog iets moet verzinnen
om men slang weg te hangen ipv bengelend naar benenden
is alles picobello of zoals Napoleon het zou zeggen TIP TOP