fun klasse

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

zitten een paar hele mooie uitslagen tussen =D>
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

absalon wrote:zitten een paar hele mooie uitslagen tussen =D>
Thx :-)

De gasten die ik ken uit de top tien, beweren toch zo'n 15u per week te trainen. Dan moet je al een job en een vrouw ;-) hebben die dat toelaat.
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

Fluffy wrote:
absalon wrote:zitten een paar hele mooie uitslagen tussen =D>
Thx :-)

De gasten die ik ken uit de top tien, beweren toch zo'n 15u per week te trainen. Dan moet je al een job en een vrouw ;-) hebben die dat toelaat.
amai das wel ferm veel zeker als ge weet dat er in de funklasse niets te verdienen is, ofja een plantje als ge eerst zijt :roll:
Phoenix
Mountainbiker

Post by Phoenix »

Ik ben van plan om binnekort mijn eerste wedstrijd te rijden in de funklasse.
Ik maak mij geen illusies over mijn prestaties, maar hoe zit dat met het uitrijden van een wedstrijd. Word je als je gedubbeld bent afgevlagd, of mag je gewoon het uur uitrijden.
Aan de start en finish lijn, daar laten ze u ook nog wel weten hoeveel ronden er nog te gaan zijn zeker?
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

ja ze delen dat wel mee, maar in pepingen dit jaar zeiden ze tijdens de koers het zijn nog 4 ronden en het waren er dan infeite nog maar 3. de winnaar was denkek al door gereden as ze em riepen keer maar terug.
Post Reply