ben ook van plan de dvd's aan te schaffen
kan je de dvd's op meerdere pc of laptops instaleren, of is er een beperking.
grtz
Topografische kaarten v/h NGI (Producttest)
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
je kan ze op meerdere installeren, zonder problemen...luckyluc wrote:ben ook van plan de dvd's aan te schaffen
kan je de dvd's op meerdere pc of laptops instaleren, of is er een beperking.
grtz
je hebt ze infeite ook niet echt nodig na de installatie... De beveiliging is te omzeilen als je wil...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik heb ze wel effectief gekocht... maar ik werk voor 't gemak zo op mijne laptop...ivo wrote:Tja, als je zo werkt kan je ze net zo goed in de lokale bib gaan lenen.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Ik heb beide delen en ook Noord Frankrijk. Alleen jammer dat Noord Frankrijk niet gelinkt is aan de Belgische kaarten...
Wel dezelfde layout en dezeflde mogelijkheden + de mogelijkheid om ipv de gewone topografische kaart, ook met luchtfoto's te werken...
Wel dezelfde layout en dezeflde mogelijkheden + de mogelijkheid om ipv de gewone topografische kaart, ook met luchtfoto's te werken...
Heeft er iemand al ervaring met de DVD's in combinatie met Windows Vista? Na installatie van het programma werkt alles perfect met uitzondering van de verbinding met de gps. Zelfs na de installatie van de twee patches die op de site van Lannoo te vinden zijn, loop het programma elke keer vast wanneer je wil importeren van of exporteren naar de gps. De gps staat correct aangegeven bij apparaatbeheer en ook in mapsource werkt de verbinding zonder probleem. Iemand enig idee??