ferm tt-ke !!! een dikke proficiat a/d organisatie!!!
ingredienten:
85km
avs 19,2
hr 150
HM 976
geniusbiker
CU next tt
29/04/2007 Opwijk-Mazenzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- geniusbiker
- Mountainbiker
inderdaad schitterende tocht...maar toch wel zwaar om te rijden...mooi uitgepijld parcours...er is aan gewerkt...alleen vind ik die rode pijlen niet zo opvallend.....heeft er ooit al iemand aan gedacht dat voor bikers met kleurenblindheid die rode pijlen soms zo goed als onzichtbaar zijn....ik heb er zelf ook nog nooit bij stilgestaan...
- mountainsurfer
- Mountainbiker
Post by mountainsurfer »
vertrokken om 10u 25
mooie parcour
veel offroad
was wel zwaar (zware spoorvorming , ge moest goe kunnen sturen )
niet veel volk meer tegengekomen op de 80 km
88 km
988hm
rijtijd 4 uur 35
mooie parcour
veel offroad
was wel zwaar (zware spoorvorming , ge moest goe kunnen sturen )
niet veel volk meer tegengekomen op de 80 km
88 km
988hm
rijtijd 4 uur 35
Vandaag afgezakt naar Mazenzele voor de 80km , heb er 102.5km (avg 22.2) van gemaakt . Vond het een zeer mooi tt'ke , qwa parcours . De bevooradingen waren ok .
Toch best lastig parcour , maar dat komt misschien door den davitamon van gisteren
.
Bedankt voor de binnenband btw , had er net eentje nodig .
Toch best lastig parcour , maar dat komt misschien door den davitamon van gisteren
Bedankt voor de binnenband btw , had er net eentje nodig .
- OmaFiets&co
- Mountainbiker
Post by OmaFiets&co »
Bedankt aan de forumbikers die ons attent maakten op deze fenomenale tocht; wij konden niet vermoeden dat in de nabijheid van de hoofdstad er zoveel kilometers off-road te vinden waren.
Ondanks de korte nacht (personeelsfeest
) toch vlotjes uitgereden: 84,4 km av 18,7.
Ondanks de korte nacht (personeelsfeest
Vandaag met Dickie en P° naar Mazenzele afgezakt en een heel knappe tocht gereden alleen was het manneke vandaag maar zus en zo, de 80km gedaan en gelukkig was ik niet met de fiets naar hier gekomen heb nu al verschillende keren in het donker gereden (mijn licht da uit ging
)
Zeker een tocht voor herhaling vatbaar.
Het enige minpunt voor mij waren de rode pijlen ik ben inderdaad ene die kleurenblind is als er een witte of gele achtergrond had geweest is het ideaal. Heb dan soms er wel ééntje gemist maar dat kan de fun niet drukken.
Op den gezellige apres nog kennis gemaakt met "Streets" altijd tof dat ge een ander forumlid in het "echt" tegen komt.
Het was weer een geslaagde zondag
Zeker een tocht voor herhaling vatbaar.
Het enige minpunt voor mij waren de rode pijlen ik ben inderdaad ene die kleurenblind is als er een witte of gele achtergrond had geweest is het ideaal. Heb dan soms er wel ééntje gemist maar dat kan de fun niet drukken.
Op den gezellige apres nog kennis gemaakt met "Streets" altijd tof dat ge een ander forumlid in het "echt" tegen komt.
Wat schitterend parcours! Een erg hoog off-roadgehalte waarbij we een mooie afwisseling tussen landweggetjes en technische stukken voorgeschoteld kregen, overgoten door een stralende zon en begeleid door het gefluit van leeuweriken - een mens zou zich 100 jaar terug gewaand hebben... Na 50 km kregen we wat meer baan onder de wielen, maar dat kon niet echt kwaad omdat de skyline van Brussel (mét de blinkende bollen van het Atomium) op dat moment alle aandacht opeisten en bovendien wist ik dat dit wel z'n reden zou hebben : de terugkeer langs alle mogelijke 'op- en neerbaantjes' mocht er idd zijn! Een rit die door de hoogtemeters (ik heb er 945 op de 80 km) het niet echt toeliet om voor een hoog gemiddelde te gaan(slechts 20,1!) -ook het prachtige technische stukje bos bijna op het einde was er eentje om duimen en vingers af te likken! Proficiat aan de organisatie voor het uitzoeken en bepijlen van die hele rit; dat de douches niet echt warm waren (eigenlijk waren ze ijskoud
) zien we dan ook met alle gemak door de vingers... Bedankt!

Mazenzele, je hebt er een fan bij! Volgend jaar zullen we hier een forumtrein proberen in te leggen!!
XIII
Mazenzele, je hebt er een fan bij! Volgend jaar zullen we hier een forumtrein proberen in te leggen!!
XIII
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
InsgelijksBulls-Eye wrote:Op den gezellige apres nog kennis gemaakt met "Streets" altijd tof dat ge een ander forumlid in het "echt" tegen komt.
alleen spijtig dat het bijna tijd was om door te gaan.
Ikke serieus verbrand, aan mijn armen, vermoedelijk van iets te lang te blijven plakken.
Streets
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
ja jongens inderdaad schitterende tocht, wat ik wel spijtig vind is die spoorvorming die HAAT ik als de pest! ben eens serieus gevallen een beetje lager terecht gekomen in prikkeldraad
fiets licht beschadigd en een sneetje in mijn gat
voor de rest ok. trouwens bedankt aan personen die mij geholpen hebben. zijn er in da bosje veel boven gereden ik eerlijk gezegd niet. en die rode pijlen ook niet super inderdaad! 85.5km gem 18.4 eerste grote afstand anders steeds maar een 50km ong.