jullie droombike

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
henkdetank
Mountainbiker

Post by henkdetank »

Image
deze is mijne net gekocht
sram X0
rock shox sid
magura marta
cranck xt
afmontage ritchey wcs
gewicht 10.een beetje kg
ben er blij mee
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Vanwaar die crank nog uitkomt weet ik niet... Maar ik zou er ook blij mee zijn ;)
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Wel er is nog een droomfietsje bijgekomen :oops:

enkele weken geleden men een soortgelijke een toertje gedaan en volledig verkocht aan de Endorfin VP4 SL

Image

da gaat allemaal veel geld kosten, den deze, op de vorige pagina een tita ajajaj (iemand de winnende lottocijfers van volgende week?)
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

achja...ondertussen bijna 16 en al zoveel "wijzer" geworden. terug op mijn eerste frame gaan rijden omdat dit me zoveel beter ligt. en ben hem nu deeltje per deeltje aan het ombouwen. een echte droombike is het voor niemand (hoop ik, zodat iedereen er met zijn fikken afblijft). momenteel zijn de nieuwe parts onderweg. hij wordt volledig xt. en er zitten dt swiss 240s naven op (die te zacht ratelen), sapim laser black spaken, mavic xc717 velgen en rode nippeltjes. een skareb comp vork. jaja, een geveerde. die soms zal gewisseld worden in een vaste pace rc31. ik zou er wat foto's van maken moest de camera werken. :(
CameleonBike.com
Mountainbiker

Post by CameleonBike.com »

Wel er is nog een droomfietsje bijgekomen

enkele weken geleden men een soortgelijke een toertje gedaan en volledig verkocht aan de Endorfin VP4 SL

Image
Mijne fiets van vorig jaar! leuk!! :)
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

ik wil zo 1nen!!!! [-o< [-o< [-o< weet niemand 1ne staan die hem wegdoet? of een Kraftstoff E1 of nen Speci Enduro,...
Image
Can'dalejen$
Mountainbiker

Post by Can'dalejen$ »

Mijnen droomfiets zou sowieso ne Cannondale zijn. Ik denk de Taurine Sl Team
Met een Lefty Speed Carbon, X.0 achterderry, xtr voorderry, X.0 draaishifters, ritchey wcs stuur, pro carbon zadelpen, pro carbon barends, selle italia slr zadel, fsa carbonne crank, mavix crossmax xl wielen met Dt Swiss naven (zou zalig zijn), een sram PG 990 casette en een sram PG 991 ketting (denk toch dat het pg is). Nokonkabeltjes zouden ook wel fijn zijn & Avid juici ultimate schijfremmen.

Van deze fiets wil ik eerst wel de prijs weten :p
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Can'dalejen$ wrote: Ik denk de Taurine Sl Team
Yep, doe mij ook maar eentje. Hopelijk krijg ik deze week nog het goede nieuws dat ik hem kan afhalen. Mijn geduld is nu wel al flink op de proef gesteld hoor, amaai nie. Den deze op de foto is een testbike van Cameleon bikes. Heb die 2 dagen tot mijn beschikking gekregen (waarvoor dank Bruno! =D> ). Sindsdien kan ik nie meer slapen en tel de dagen af. Op het frame, vork en wielen na gaat alles wel anders afgemonteerd worden.

Image
hydrus
Mountainbiker
Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel

Post by hydrus »

stevenvde wrote: Op het frame, vork en wielen na gaat alles wel anders afgemonteerd worden.
Hoezo?? niet die ubermooie SI crankset? wat voor mooi kan er zo'n SI setje wel vervangen?
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

die SLR wielen passen wel mooi bij het frame...
Post Reply