Houffalize
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- stivo
- Mountainbiker
Vandaag nog eens naar Houffalize geweest.
Prachtig weer en de parcours lagen er kurkdroog bij,trouwens veel mountainbikers gezien vandaag.
Heb de rode 3 gereden (35km) en daarna de groene 6 (21km).
Het was de bedoeling de gele er ook nog bij te doen maar de groene nam iets teveel energie weg.
Soms was het wel opletten voor spoorvorming op de harde paden.
Pijltjes zijn perfect geplaatst en de omgeving is natuurlijk de max.
Weeral goed geamuseerd,dinsdag nog een toerke gepland in Tellin.
Prachtig weer en de parcours lagen er kurkdroog bij,trouwens veel mountainbikers gezien vandaag.
Heb de rode 3 gereden (35km) en daarna de groene 6 (21km).
Het was de bedoeling de gele er ook nog bij te doen maar de groene nam iets teveel energie weg.
Soms was het wel opletten voor spoorvorming op de harde paden.
Pijltjes zijn perfect geplaatst en de omgeving is natuurlijk de max.
Weeral goed geamuseerd,dinsdag nog een toerke gepland in Tellin.
Ah, dan zijn we mekaar mss tegen gekomen. Wij hebben route 3 en 1 gedaan. 70km in totaal vanwege de erg slechte kwaliteit van de huurfietsen van bij Houffabike. Versnellingen die niet werken en bij ene was de body kapot (terug rijden dus
) En we zijn er nog tegen gekomen met stukken. Die mannen moeten dringend nieuw materiaal aanschaffen. Ik denk niet dat onze kliek daar ooit nog fietsen huurt.
't Viel me ook op dat er erg veel volk op route 3 zat. Houffa heeft de naam 'het mountainbikemekka' te zijn maar ik ken toch andere streken die een even hoog niveau hebben.
't Viel me ook op dat er erg veel volk op route 3 zat. Houffa heeft de naam 'het mountainbikemekka' te zijn maar ik ken toch andere streken die een even hoog niveau hebben.
-
ClassicDriver
- Mountainbiker
Post by ClassicDriver »
deze morgen om 8h30 begonnen aan route 3. Het VVV kantoor was nog toe dus maar begonnen zonder kaartje.
Route 3: hier en daar ontbreken enkele pijltjes maar is niet storend. Ik vond m niet zo technisch, en ook tamelijk wat asfalt toch in.
Ik had er eigenlijk toch iets meer van verwacht.
Toen terug aangekomen bij de wagen en was de VVV wel open. Kaartje gekocht en begonnen aan route 6.
Route 6: bepijling is in orde. Awel deze route vind ik stukken beter als route 3. Is meer technischer en ook uitdagender. avg 17
Op gegeven moment staat een driehoekje bordje met een ! in. Awel daar ben ik dus ook geweldig gevallen. Mijn eigen overschat
. Per geluk niks ernstige enkele diepe krassen rond de knie.
Ten slot nog een gedeelte van WK parkours gevolgd. Nu weet ik nie of dit gelijk liep met de rijrichting van route 6. avg 14.3
Al bij al zeer geslaagde dag gehad in Houffa. Ik kom zeker nog ns terug
Route 3: hier en daar ontbreken enkele pijltjes maar is niet storend. Ik vond m niet zo technisch, en ook tamelijk wat asfalt toch in.
Ik had er eigenlijk toch iets meer van verwacht.
Toen terug aangekomen bij de wagen en was de VVV wel open. Kaartje gekocht en begonnen aan route 6.
Route 6: bepijling is in orde. Awel deze route vind ik stukken beter als route 3. Is meer technischer en ook uitdagender. avg 17
Op gegeven moment staat een driehoekje bordje met een ! in. Awel daar ben ik dus ook geweldig gevallen. Mijn eigen overschat
Ten slot nog een gedeelte van WK parkours gevolgd. Nu weet ik nie of dit gelijk liep met de rijrichting van route 6. avg 14.3
Al bij al zeer geslaagde dag gehad in Houffa. Ik kom zeker nog ns terug
-
ClassicDriver
- Mountainbiker
Post by ClassicDriver »
je zag duidelijk paaltjes staan zonder waar het bordje van weg was.SusXT wrote:Dan hebben ze er gisteren toch een paar verwijderd. Zaterdag was alles nog perfect in orde.ClassicDriver wrote:deze morgen om 8h30 begonnen aan route 3. Het VVV kantoor was nog toe dus maar begonnen zonder kaartje.
Route 3: hier en daar ontbreken enkele pijltjes maar is niet storend.
Maar al bij al hebben wij m toch kunnen doen zonder kaart en zonder 1 maal verkeerd te rijden