21/04/07 Peter van Petegem classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

The Exe-cutioner wrote:
Hey moviestar,

Ik denk dat wij samen die laatste km's rechtstreeks naar Oudenaarde gereden hebben.
Ik was daar eigenlijk ook alleen, maar na de 1e povere bevoorrading heb ik me aangesloten bij een andere biker uit het Ieperse, die bij de Kodo's aangesloten is.
Ik vond de TT uitermate slecht, voor €8,- had ik toch meer verwacht.
betere bevoorradingen, betere bepijlingen er was zelfs geen afspuitplaats voorzien. OK, het was nu wel droog dus geen modder, maar toch had dit er moeten zijn.
Ja dat kan zijn, was jij die koptrekker met kemmel vtt uitrusting of was het hem die je aan de controle tegen gekomen bent? ik was in oranje oufit (superiabike clubkledij)

greetzzz
moviestar 8)
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

Alléé het was weer hetzelde lieke als vorig jaar !!
Met andere woorden rampzalig dus !!!
Niet te begrijpen dat daar nog volk op afgaat. #-o #-o #-o

Of ge betaalt hebt dat waren ze wel degelijk aan het controleren zeker ???
:drunk: :drunk:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Heel het weekend zonder internet gezeten, maar nu toch de kans om mijn gal te spuwen over deze tocht!!!

Een ezel stoot zich nooit tweemaal aan dezelfde steen, dus ik ben geen ezel. Na het debacle van twee jaar geleden en de goede kritieken van vorig jaar toch besloten om PVP opnieuw een kans te geven. Hoge inschrijving, maar tot daar. Het eerste deel was eerlijk gezeg goed, maar zoals hierboven aangehaald vanaf zo'n 30km begonnen de hoogtemeters al even duizelingwekend te dalen als de offroadmeters.

De tweede bevoorrading overgeslagen (voor dat gesponserde blauw spul en een al eveneens gesponderde banaan stop ik niet - geen watersponser gevonden??), maar dan!!!! Tussen km 44 en km 65 welgeteld drie (of met goede wil een fietspad als vierde offroadstrook) stroken offroad gehad, alles samen goed voor een goede kilometer !!!!!!! tgo. 19km asfalt! [-X [-X [-X Andere parcoursbouwers, geen tijd meer gehad, ... ?

Op de rangschikking slechtste tochten hebben we dan ook een nieuwe nr. 1. Ze mogen zich herpakken wat ze willen, mij krijgen ze hier NOOIT meer naar toe en ik raad hem dan ook bij iedereen af. De wegrit mag dan wel prachtig zijn, maar de organisatie moet zich dan ook maar op die wegrit toeleggen en geen VTT aanbieden om nog wat geld uit de mensen hun zakken te kloppen.

Volgend jaar, allen naar Lichtervelde. Ook geen beauty, maar ze hebben er ten minste de pretentie niet om te beweren dat ze een goede tocht aanbieden.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Op de website kon je de bui al zien hangen, een mooi uitgestippelde routebeschrijving van de cyclo ritten, maar over de VTT ritten geen letter teveel. En toch slagen ze erin onwaarheden te verkopen: 30 km => 35 km, die er uiteindelijk 50 km zijn geworden, want de splitsing hing na 43 km... Prima jongens! En het enige schilderachtige dat ik gezien heb op de 70 km, na de 2de bevoorrading, is het verkeersbord van Machelen, dat mij deed herinneren dat Roger Raveel hier woont.

Het verslag van de Herders is HIER te lezen.

Volgend jaar treed ik Herder Joeri bij en rijden we op zondag in Waregem!

Herder Ronny
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

'k Kan me volledig aansluiten bij de vorige commentaren... helaas.
Gedeelte voor 1e stop was goed, gedeelte na 1e stop ondermaats voor VTT. :( :evil:
Nog chance dat ik gezelschap had van 2 gasten van Zottegem met hun mascotte Gerard (Gerard: 71 jaar en 70 km VTT allé 30 VTT en 40 wegrit afgelegd). Chapeau hoor Gerard !!! =D> =D>

Positieve nota: Mijn ventje heeft de wegrit gereden en daar was rit wel prima in orde.

Volgend jaar zal Knurrebikers Lady dus ook kiezen voor andere VTT of de wegrit PVP.
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

Is toch een rit die vooral naar de "racefietsen" gericht wordt vind ik.
Heb ondanks de reakties van m'n clubvrienden de herders: 'zijde daar weeral met uwen koersfiets' de 140km gereden en heb er echt van genoten. 29gemiddeld, perfecte bevoorradingen met de "Leeooo" girls aan de eerste en laatste bevoorrading, limonade, cola, allerlei sportdranken, bananen, appelsienen rijsttaarten en noem maar op. Een waar buffet zou ik zo zeggen. Goeie uitpijling en mooien asfalt.
Maar als ze geen moeite willen doen voor de vtt moeten ze dit gewoon laten vallen vind ik.
Ze geven mij de indruk van : 'we zullen maar vtt er bij pakken voor de extra inschrijvingen'
Spijtig vind ik dit maar nogmaals voor met de koersfiets was dit puur genieten
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

hier nog een die NIET meer terugkomt!
:oops: vtt? dat kennen ze blijkbaar niet? in zo'n mooie streek......
geniusbiker
Mountainbiker

Post by geniusbiker »

gisteren de vtt in sauveniere gereden !!! amaai amaai wat een organisatie ,echt super , bepijling was enorm goed (fluo pijlen op de grond gespoten ook in bos + xtra pijlen , 3 pitstops (teveel om op te noemen wat ze daar aanboden)+ nog een t-shirt erboven op en dat voor 5,50€ en niet zo van bonnetje afgeven voor een rijsttaartje enz....

msshn volgende keer een kijkje gaan nemen bij onze zuiderburen ,hoe het moet en dat met veel minder tralala !!

geniusbiker.
Post Reply