op u gezicht gaan

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

boomwortelkim gooik,een uur geleden,zonnebril in achterzak steken,voorwiel effe weg,bonk,in de doornen....arm en been serieus geschaafd,alles doet beetje pijn,snik
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

jimi wrote:boomwortelkim gooik,een uur geleden,zonnebril in achterzak steken,voorwiel effe weg,bonk,in de doornen....arm en been serieus geschaafd,alles doet beetje pijn,snik

Tiens, den deze ook Gooik gedaan gisterenavond en geen bloed gezien ;)

'k Geraak verdikke nog altijd nie die klim op naar de Kesterheide, schuif altijd weg. #-o Volgende keer echt wel proberen volledig links te rijden...
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

ma allez...
Ge moet linkns beginnen en halfweg naar rechts doorsteken. Tis echt ni moeilijk. (allez meestal toch ni)
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ik ben onderaan gevallen é mannen,op de aanloopstrook........effe verstrooid,normaal rij ik er altijd op,uiterst links;tijdens de 24 u moesten we er af in de modder,da was andere kak
pvandebe,ik zal u anders es wijzen waar die vleesetende doornen staan,en u dan es wijzen hoe ge der opraakt,'t is nie zo moeilijk(allee na 372 pogingen weet ik het nu)
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

jaja, 'k weet dat 'k op een bepaald moment dat klein bultje links dicht langs de bomen/struiken opmoet, maar dat lijkt dan geen bultje op dat moment maar een berg op dat dus kies 'k maar voor 't midden met het gevolg....

Allé, 'k heb precies nog vele pogingen krediet ;)

Nu ja, conditie is ook niet optimaal (antibiotica), m'n rug staat/stond scheef (gisterenavond voor de eerste keer gekraakt geweest) en 'k moet m'n fietspositie 'ns laten uitmeten. En dan wagen we een nieuwe poging....

't zit allemaal in 't kopke denk 'k
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

jimi wrote:ik ben onderaan gevallen é mannen,op de aanloopstrook........effe verstrooid.....
Laat me raden, ge waart naar die knappe koeien aan 't zien :-D
jhz37
Mountainbiker

Post by jhz37 »

Afgelopen zondag bij een weg links in te slaan op een stoffig gedeelte onderuit gegaan.Gevolg gebroken enkel rechts binnenkant. #-o
Dat is 6 tot 8 weken out, mischien wel langer. :evil: :evil: :evil:
Petrol
Mountainbiker

Post by Petrol »

jhz37 wrote:Afgelopen zondag bij een weg links in te slaan op een stoffig gedeelte onderuit gegaan.Gevolg gebroken enkel rechts binnenkant. #-o
Miljaar en dat met dit weer. ](*,)
jhz37
Mountainbiker

Post by jhz37 »

Petrol wrote:
jhz37 wrote:Afgelopen zondag bij een weg links in te slaan op een stoffig gedeelte onderuit gegaan.Gevolg gebroken enkel rechts binnenkant. #-o
Miljaar en dat met dit weer. ](*,)
En dan nog met zo ne blok gips aan de poot. tis voor zot te worden. :evil: :evil: :evil:
En dat is dan nog maar de voorlopige halve gips voor 2 weken tot de zwelling weg is.Dan komt de volle gips. #-o
Last edited by jhz37 on Thu 26 Apr 2007 11:03, edited 1 time in total.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Niet uit uw klikpedalen geraakt ?

Any way : dikke shit man, veel beterschap !

Op uw werk zullen ze ook blij zijn....
Post Reply