29/04/2007 Opwijk-Mazenzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
ik neem mijn mega rugzak meepatje wrote:@ dadi
Zijn de rode pijlen van jullie en als dat zo is dan is er een pijl omver en kapot gereden in de oude mechelbaan in Droeshout op de hoek waar je de kleine weg oprijd.
@ streets
Neem jij vrijdag een rugzak mee ?
Hebben wij tangen end. nodig
zouden we er 2 nodig hebben?, anders moet ik er nog ene vanop het werk , met vuile was meenemen.
een klein tangetje kan handig zijn, dan halen we direct ook de pijltjes mee van de wemmeltocht, via den BAllE kunnen we die wel terug bezorgen.
mischien wat stip-dingen ( en dna bedoel ik niet die blonde) kan ook handig zijn
ik zal ook wat lichtje meenemen vooor op den bike.
Uiteindelijk was er 18u bij u afgesproken zeker?...???
b.Art
Maandag ging ik toertje doen in de buurt en wat zag ik ..... rode pijltjes die ik deels gevolgd heb.
Moet zeggen ziet er veelbelovend uit en is een sterke aanrader aan iedere liefhebber van mtb. Gedachte speelde wel mee dat het een zwaar parcour zou worden indien het zou regenen. Maar tegendeel is bewezen in het weerbericht en het beloofd werkelijk een mooi, stoffig maar vooral een rit waar veel plezier aan zal beleefd worden.
Ne dikke chapeau aan den Daan en alle medewerkers hieraan.
Ikzelf rijd de 30km mee daar ik zaterdag het meerdaalbos ga verkennen met enkele bikers uit de buurt. En ik moet zien dat ik daarna nog in mijn broeken geraak.
grtz
Mitch
Moet zeggen ziet er veelbelovend uit en is een sterke aanrader aan iedere liefhebber van mtb. Gedachte speelde wel mee dat het een zwaar parcour zou worden indien het zou regenen. Maar tegendeel is bewezen in het weerbericht en het beloofd werkelijk een mooi, stoffig maar vooral een rit waar veel plezier aan zal beleefd worden.
Ne dikke chapeau aan den Daan en alle medewerkers hieraan.
Ikzelf rijd de 30km mee daar ik zaterdag het meerdaalbos ga verkennen met enkele bikers uit de buurt. En ik moet zien dat ik daarna nog in mijn broeken geraak.
grtz
Mitch
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn, maar mijne zoon van 12 gaat de 30km aanpakken - in z'n 1-tje.
Hij heeft al een paar stukken van't parcours gevolgd en is vrij "euforisch"!
Hij heeft al een paar stukken van't parcours gevolgd en is vrij "euforisch"!