Tielt-Winge

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

Ik heb daarnet de route van Tielt-Winge gereden, of eigenlijk moet ik zeggen een poging tot ondernomen. Ik vrees dat ik ook tot het kamp behoor van diegenen die problemen hebben met de bepijling :-? . Soms eens voor de bocht, dan weer in de bocht, bij geen pijltje moet je rechtdoor maar is rechtdoor de weg gewoon de baan meevolgen naar rechts of echt rechtdoor maar dan eigenlijk een andere weg op .... grrrrrr.... heel ambetant soms.
Het grootste stuk van de route zal ik wel gedaan hebben (denk ik, maar echt zeker ben ik er niet van...), maar ik vrees in een andere volgorde dan eigenlijk de bedoeling is, op sommige stukken ben ik op een of andere manier 2 keer gepasseerd, dan zag ik weer een pijltje dat er eigenlijk hing voor als je van de andere kant kwam.. :roll: ... .
Aan diegenen die de route niet kennen en ze eens willen gaan doen: heeeeeeeeeeel goed uw ogen openhouden, en nog beter ze rijden met iemand die ze al kent.

Soit, volgende keer beter.

Groeten,
XVM
Shrek
Mountainbiker

Post by Shrek »

Wij hebben zondag voor de eerste de grote route gedaan en als je goed uit je doppen kijkt is het wel te doen.
Op sommige plaatsen zijn ze wel te gierig geweest met pijltjes, zo onder andere aan die Taverne in het Bos of zoals XVM zegt aan splitsingen waar je moeilijk kan uitmaken welk nu de hoofdweg is/blijft.
Maar buiten dit blijft dit toch wel een zeer leuk parcourtje met enkele mooie technische klimmetjes en afdalingen en redelijk wat hoogtemetertjes.
Vooral het bos langs de overkant van de baan Aarschot - Tienen is zekers de moeite. Daar moeten volgens mij nog vele mooie stukken zitten die niet door de route aangedaan worden.
Is er iemand die er zo weet liggen?
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Toer daar maar eens wat rond, dan ontdek je vanzelf een en ander.
Veel plezier !!
Guest

Post by Guest »

@shrek welke bos bedoel je? ik ben van de buurt van aarschot dus ik kan je wel een aantal mooie stukken laten zien
wel op een niet echt hoog tempo
mss eens afspreken samen met kamikaze en nog een paar mensen van aarschot en zo een mooie tocht maken
groetjes gert (manitou)
Shrek
Mountainbiker

Post by Shrek »

manitou wrote:@shrek welke bos bedoel je? ik ben van de buurt van aarschot dus ik kan je wel een aantal mooie stukken laten zien
wel op een niet echt hoog tempo
mss eens afspreken samen met kamikaze en nog een paar mensen van aarschot en zo een mooie tocht maken
groetjes gert (manitou)
Het bos dat rechts van u ligt als ge van Aarschot naar 't gouden kruispunt rijdt

Dat tochtje is zekers geen slecht idee laat maar iets horen en als ik kan ben ik daar :bounce: :bounce:
Guest

Post by Guest »

vandaag nog eens stuk van de toer gereden lag er zalig bij
=D>
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

[quote="Shrek"]Het bos dat rechts van u ligt als ge van Aarschot naar 't gouden kruispunt rijdt
quote]

Dat is het Troostembergbos. In dat bos zijn zeker nog leuke dingen te beleven, maar je mag daar gewoon niet passeren. Beste is om volgend jaar naar de Hagelandse Chrono te komen. Dan krijg je zo goed als alles wat er in de streek te beleven valt zomaar gepresenteerd... 27 juni 2003, nog een paar keer slapen...
jo
Mountainbiker

Post by jo »

eugene wrote:
Shrek wrote:Het bos dat rechts van u ligt als ge van Aarschot naar 't gouden kruispunt rijdt
quote]

Dat is het Troostembergbos. In dat bos zijn zeker nog leuke dingen te beleven, maar je mag daar gewoon niet passeren. Beste is om volgend jaar naar de Hagelandse Chrono te komen. Dan krijg je zo goed als alles wat er in de streek te beleven valt zomaar gepresenteerd... 27 juni 2003, nog een paar keer slapen...
Ik denk da ge al een beetje te veel hebt geslapen 27 juni 2003 ,om die te rijden [-X ,

Tis 27 juni 2004
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Zullen die toer binnenkort eens rijden als het eens goed geregend heeft. Maakt de klimmekes net iets leuker.....

We gaan eens een concrete datum vastleggen....
Zijn er voorstellen ??
Guest

Post by Guest »

laat maar iets weten aan mij
ben er wel voor te vinden om met een groep te rijden
wel met de mentaliteit samen uit samen thuis
Post Reply