Hoi Teze,Teze wrote:ik heb absoluut geen idee of dit hetzelfde is maar jaren geleden na een ongeval met de moto had ik een zenuw die gekneld zat aan mij elleboog. Het was een zenuw die voor de handbeweging zorgde. Tijdens de revalidatie moest ik ook aan een toestel hangen waarbij ze een naald (verbonden aan een machine) in de spier tussen duim en wijsvinger staken; dan moest ik beide vingers uit elkaar bewegen. Als het dan het geluid van opstijgende vliegtuigConrad wrote: Nog een andere vraag: Mijn kameraad had iets vreemd gezien. Iemand van een team stak een soort naald in de biker zijn knie om zo iets te meten(het toestel begon te piepen). Is dit iets voor een waarde in het bloed of spieren te meten??maaktte, was dit een goed teken; want dit betekende dat de functionaliteit van spier en zenuw aan het herstellen was. Mss iets gelijkaardig?
bedankt voor je toelichting. Dat kan inderdaad goed zijn. Ik heb het piepend geluid waarvan de frequentie volgens hun steeg niet gehoord, maar dat kan het misschien zijn, tenzij iemand anders een idee heeft?