22/04/07 dessel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

:lol: hap hap
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

@ patje, ik vind het jammer voor je met je kwetsuren.
dat meen ik. en ik wens je een spoedig herstel.

maar ik meen ook als ik zeg dat de techniek van de gemiddelde mtb'er redelijk belabberd is.
hell, ik ben ook niet erg goed, maar ik weet het en ik probeer eraan te werken.

3 weken gelden heb ik ook dikke ambras gehad met een steen om vanaf te droppen,
daarbij ben ik het ziekenhuis ingedragen door 2 man op een brancard,
maar ik kan het die steen toch niet verwijten??
enkel mijn eigen lompigheid.

@ dealman,
mij opjagen??
dat gaat je niet echt lukken.
als er snellere gasten achter me komen dan ruim ik wel plaats,
ik heb tijd ;)
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

sennevb wrote:Achter het campinastrand aan die neet hebbek er een paar zien verkeerd rijden, er was rechts nog een lus, maar links achter die neet stonde al pijltjes

en ja, da heb ik al meer gezien, manne die over den asvalt stuiven en als ze nog ma wa zand of bos zien valle ze stil
Om de bevoorrading te missen moest je al vroeger verkeerd gereden zijn.
Op den asfaltweg om aan de neet te geraken moesten we rechtsaf. Een heel stuk verder naar links kwamen we terug het bos uit, even daarvoor stond de 2e bevoorrading. De bikers die hier dus links gegaan zijn hebben de bevoorrading gemist.

Op het stukje dat jij zegt heb ik er idd ook enkele zien fout rijden, waaronder die hollanders da hier al es vermeld zijn geweest :-D
In mijn geval was er een vriendelijke meneer die mij de juiste weg opwees :-P en al mar goe want ik had ook boenk verkeerd gerede denk #-o

Grtz
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

superlight wrote:@ patje, ik vind het jammer voor je met je kwetsuren.
dat meen ik. en ik wens je een spoedig herstel.

maar ik meen ook als ik zeg dat de techniek van de gemiddelde mtb'er redelijk belabberd is.
hell, ik ben ook niet erg goed, maar ik weet het en ik probeer eraan te werken.

3 weken gelden heb ik ook dikke ambras gehad met een steen om vanaf te droppen,
daarbij ben ik het ziekenhuis ingedragen door 2 man op een brancard,
maar ik kan het die steen toch niet verwijten??
enkel mijn eigen lompigheid.

@ dealman,
mij opjagen??
dat gaat je niet echt lukken.
als er snellere gasten achter me komen dan ruim ik wel plaats,
ik heb tijd
;)
het was misschien een bevlieging van mij omdat ik het beu ben dat ze altijd slecht liggen te zeveren over vaste vorken. ik heb niets tegen fully's of softtails. want stiekem droom ik over een epic... ik wil maar zeggen dat het niet altijd jeanetten zijn die met een vaste vork rijden. met een beetje techniek kom je al heel ver. en dat jij even in de kant gaat om iemand te laten passeren. =D> respect. maar ook snelle bikers moeten hun snelheid kunnen aanpassen als ze niet voorbij kunnen. dan moeten ze maar even wachten. ik ga heus niet kwaad zijn op iemand omdat ik niet voorbij kan en ik zal ook geen gevaarlijke maneuvers (proberen) te maken. en ik ga niet liggen opscheppen met mijn gemiddelde snelheden. ik heb geen teller dus ik zou geen benul hebben welkg emiddelde ik heb en hoe lang ik heb gereden.
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

Strikybart wrote:
sennevb wrote:Achter het campinastrand aan die neet hebbek er een paar zien verkeerd rijden, er was rechts nog een lus, maar links achter die neet stonde al pijltjes

en ja, da heb ik al meer gezien, manne die over den asvalt stuiven en als ze nog ma wa zand of bos zien valle ze stil
Om de bevoorrading te missen moest je al vroeger verkeerd gereden zijn.
Op den asfaltweg om aan de neet te geraken moesten we rechtsaf. Een heel stuk verder naar links kwamen we terug het bos uit, even daarvoor stond de 2e bevoorrading. De bikers die hier dus links gegaan zijn hebben de bevoorrading gemist.

Op het stukje dat jij zegt heb ik er idd ook enkele zien fout rijden, waaronder die hollanders da hier al es vermeld zijn geweest :-D
In mijn geval was er een vriendelijke meneer die mij de juiste weg opwees :-P en al mar goe want ik had ook boenk verkeerd gerede denk #-o

Grtz
hehe, die heb ik ook gezien, die zei da ook tege mij.
Da was ne oude vent die aan da bruggeske zat, vriendelijke mens :)
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

T'was onze eerste tt :-D dit jaar en het smaakt zeker naar meer.
Nen toffe rit en heel goed weer wat wil je nog meer?
Proficiat aan de organisatie.Hopelijk zijn alle toeren zo goed. :P
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Hallo , ik zie steeds op het forum dat men reacties plaatst op een vorige reactie en dat deze dan omlijnt zijn in het blauw en dat en dat men daaronder dan zelf een reactie plaatst .

Mijn vraag is , hoe doe je dat !!!

Wie helpt mij ?? THANKS :bounce: :bounce:
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

patje !!!! wrote:Hallo , ik zie steeds op het forum dat men reacties plaatst op een vorige reactie en dat deze dan omlijnt zijn in het blauw en dat en dat men daaronder dan zelf een reactie plaatst .

Wie helpt mij ?? THANKS :bounce: :bounce:
Door op quote te klikken, rechtsboven het tekstvak dat je wilt quoten :wink:
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

[quote="Swannie"][quote="patje !!!!"]Hallo , ik zie steeds op het forum dat men reacties plaatst op een vorige reactie en dat deze dan omlijnt zijn in het blauw en dat en dat men daaronder dan zelf een reactie plaatst .

Wie helpt mij ?? THANKS :bounce: :bounce:[/quote]

Door op quote te klikken, rechtsboven het tekstvak dat je wilt quoten :wink:[/quote]

eens proberen
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

het staat niet in een balk nu ???
Post Reply